اولین رندر از اسمارت فون Xperia Z5 Plus لو رفت! - تکفارس 
اولین رندر از اسمارت فون Xperia Z5 Plus لو رفت! - تکفارس 

اولین رندر از اسمارت فون Xperia Z5 Plus لو رفت!

حسین توحیدلو
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - 12:23
اولین رندر از اسمارت فون Xperia Z5 Plus لو رفت! - تکفارس 

همانطور که اطلاع دارید مدتی پیش تصاویری از دو اسمارت فون Xperia Z5 and Xperia Z5 Compact کمپانی سونی در فضای مجازی منتشر شد. پس از آن نیز دیروز اطلاعاتی از سه گوشی با مدل های (Sony E68XX (E6833, E6853 E6883) که یکی از آن ها مربوط به اسمارت فون Xperia Z5 Plus در UAProf، است فاش شد. با توجه به این اطلاعات منتشر شده مشخص شد که کمپانی بزرگ سونی قصد دارد در کنفرانس خود از سه اسمارت فون جدید رونمایی کند. متاسفانه اطلاعات منتشر شده توسط UAProf اطلاعات زیادی از سخت افزار های این سه اسمارت فون منتشر نکرد و هنوز هم مشخصات و سخت افزارهای زیادی هستند که هیچ اطلاعاتی درباره آن ها در دسترس نمی باشد. اما نکته قابل توجه این بود که در این UAProf اشاره شده بود که اسمارت فون کمپانی سونی Xperia Z5 Plus از صفحه نمایش ۴K بهره مند می باشد. در ادامه همراه ما باشید.

امروز نیز رندر جدیدی از اسمارت فون رمز گذاری شده با نام +S70 در فضای مجازی منتشر شد که این رندر شباهتی زیادی با تلفن هوشمند Xperia Z5 Plus دارد و انتظار می رود که این رندر مربوط به گوشی Xperia Z5 Plus باشد. در این رندر منتشر شده مشاهده می کنیم که ظاهر این اسمارت چگونه است و همچنین میتوانیم مشاهده کنیم که کمپانی ژاپنی سونی قصد تغییراتی را در رنگ های گوشی های خود کرده و در علاوه بر رنگ های سفید و مشکی، از رنگ دیگری که این روزها در اکثر اسمارت فون ها مشاهده میکنیم یعنی رنگ طلایی در تلفن هوشمند Xperia Z5 Plus استفاده کرده است که زیبایی به خصوصی به این گوشی بخشیده است.

وقتی تصاویر منتشر شده از Xperia Z5 Plus را با این تصویر رنده شده مقایسه میکنیم، تصاویر تایید میکنند که این رندر مربوط به اسمارت فون Xperia Z5 Plus است. در هر صورت بین گوشی هوشمند Xperia Z5 Plus و Xperia Z3+ تفاوت چندانی وجود نخواهد داشت و این دو گوشی هوشمند شباهت زیادی با یکدیگر دارند.

متاسفانه تصویر رنده شده از گوشی هوشمند Xperia Z5 Plus، کیفیت بسیار پایینی دارد اما با این حال میتوانیم دریابیم که این گوشی هوشمند به حشگر اثر انگشت مجهز می باشد که این حسگر در سمت راست گوشی تعبیه شده است. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده از فایل UAProf میدانیم که اسمارت فون Xperia Z5 Plus دارای چیپست اسنپ دراگون ۸۱۰ می باشد و از صفحه نمایش ۴K بهره می برد. البته همه این اطلاعات میتوانند تنها یک شایعه باشند و باید تا برگزاری مراسم IFA 2015 که در اوایل ماه سپتامبر آغاز می شود، صبر کنیم تا کنفرانس کمپانی سونی را مشاهده کنیم و اطلاعات کامل و درست تری در اختیار قرار گیرد.

در زیر میتوانید رندر منتشر شده از گوشی هوشمند Xperia Z5 Plus را مشاهده کنید.

Sony Xperia S70+_Crop

دیدگاه شما در خصوص با رنگ طلایی اسمارت فون Xperia Z5 Plus چیست؟ آیا این رنگ فروش خوبی را در بازار رقم خواهد زد؟ دیدگاه خود را با دیگر کاربران سایت تکفارس به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.