توییتر محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پیام های مستقیم را حذف کرد - تکفارس 
توییتر محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پیام های مستقیم را حذف کرد - تکفارس 

توییتر محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پیام های مستقیم را حذف کرد

حسین توحیدلو
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - 15:16
توییتر محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پیام های مستقیم را حذف کرد - تکفارس 

شاید یکی از مشکلات و نا رضایتی کاربران از شبکه اجتماعی توییتر محدودیت  ۱۴۰ کاراکتری پیام های مستقیم این شبکه اجتماعی باشد. اگر شما هم یکی از کاربران این شبکه اجتماعی هستید، حتما اطلاع دارید که برای ارسال پیام های مستقیم شما نمیتوانید بیش از  ۱۴۰ کاراکتر بنوسید. حال طبق خبرگزاری ها و منابع معتبر، گویا شبکه توییتر این محدودیت را از پیام های مستقیم حذف کرده و طبق گفته ها این محدودیت به ۱۰ هزار کاراکتر رسیده است. توییتر در اولین مرحله اجرای حذف این محدودیت، در روز چهارشنبه این محدودیت را از اسمارت فون های سیستم عامل اندروید و iOS و پلتفرم های web-based برداشته است. در ادامه همراه ما باشید.

بعد از روز چهارشنبه هفته گذشته کاربران میتوانند در شبکه اجتماعی توییتر بیش از ۱۴۰ کاراکتر را در پیام های مستقیم ارسال کنند. کمپانی توییتر در این باره اعلام کرد:

هم اکنون شما کاربران می توانید در پیام‌ های مستقیم با دوستان و آشنایان خود به صورت دائم پیام ارسال کنید و هیچ گونه محدودیت  ۱۴۰ کاراکتری برای این بخش از پیام ها وجود نخواهد شد.

البته باید گفته شود که این محدودیت فقط برای بخش پیام های مستقیم است و همچنان در ارسال توییت محدودیت ۱۴۰ کاراکتری وجود دارد و هنوز هم توییتری بیش از ۱۴۰ کاراکتر منتشر نخواهد شد. در این چند ماه گذشته، توییتر قابلیت ها و ترفند های جدیدی را به سرویس پیام های مستقیم را ایجاد کرده است.

ایده حذف محدودیت ۱۴۰ در ماه جولای سال میلادی جاری توسط مدیر عامل Dick Costolo برای اولین بار داده شد که ایده آقای Dick Costolo در هفته گذشته در روز چهارشنبه به مرحله اجرا درآمد. متاسفانه سرویس پیام های مستقیم در شبکه اجتماعی توییر مورد توجه کاربران این شبکه قرار نگرفته بود و بسیاری از کاربران تاکنون از این قابلیت توییتر استفاده نکرده بودند. به همین علت این کمپانی سعی کرد که با ایجاد قابلیت های جدید نظر بسیاری از کاربران را به این سرویس جلب کند. توییتر در این چند ماه قابلیت هایی همچون گفتگو های گروهی و امکان ارسال مستقیم پیام ها برای هر شخص به شبکه اجتماعی خود اضافه کرد تا توجه کاربران را به این سرویس جلب کند. البته شبکه اجتماعی توییتر با ارایه سرویس پیام مستقیم قصد رقابت با برنامه هایی همچون Facebook Messenger, WeChat و WhatsApp و … را ندارد و هدف شبکه اجتماعی توییتر از این سرویس فقط جلب رضایت کاربران و اضافه شدن کاربران زیاد به این شبکه اجتماعی است.

شما از سرویس پیام مستقیم شبکه اجتماعی توییتر استفاده می کنید؟ دیدگاه شما در رابطه با حذف محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پیام های مستقیم چیست؟ دیدگاه های شخصی خود را در تکفارس به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید