پرچم دار سامسونگ در چین با Snapdragon 808 معرفی شد - تکفارس 
پرچم دار سامسونگ در چین با Snapdragon 808 معرفی شد - تکفارس 

پرچم دار سامسونگ در چین با Snapdragon 808 معرفی شد

امیرحسین
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - 20:55
پرچم دار سامسونگ در چین با Snapdragon 808 معرفی شد - تکفارس 

شاید هنوز دنیا نتوانسته است تا Galaxy S6 Edge Plus و Galaxy Note 5 را هضم کند اما این جا چیزی است که ما تقریبا آن را از دست داده ایم , پرچم دار سامسونگ در کشور چین به همراه پردازنده ی قدرت مند Snapdragon 808 و اندروید ۵.۱.۱ آب نبات چوبی معرفی شد .


سامسونگ G9198 به نام 领 世 旗舰 Ⅲ شناخته می شود، اما ما فقط آن را به نام G9198 آن را خواهیم شناخت . و صفحه نمایش آن ۳.۹ اینچی به همراه رزولیشم ۷۶۸ پیکسل سوپر آمو ال ای دی تاچ اسکرین خواهد بود , این اسمارت فون همچنین یک پردازنده ی Snapdragon 808 هشته هسته ای نیز خواهد داشت و حافظه ی رم آن نیز دو گیگا بایت خواهد بود به همراه شانزده گیگا بایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا به وسیله کارت حافظه ی میکرو اس دی
.

G9198 یک دوربین اصلی شانزده مگا پیکسلی دارای فلش ال ای دی خواهد داشت همچنین این دستگاه یک دوربین جلوی پنج مگا پیکسلی هم خواهد داشت , این اسمارت فون دو سیم کارته از تکنولوژی LTE هم پشتیبانی خواهد کرد و یک باتری دو هزار و بیست میلی آمپری این دستگاه را پشتیبانی خواهد کرد . به نظر می رسد دوربین این دستگاه از همان نوع است که در Galaxy S6 Edge Plus و Galaxy Note 5 نیز استفاده شده است .

قبلا شایعاتی وجود داشت که قرار است تا G9198 به عنوان Galaxy S6 mini عرضه شود , با اطلاعاتی که هم اکنون در اختیار داریم باید Galaxy S6 mini را به دست فراموشی بسپاریم , Snapdragon 808 قطعا یک انتخاب خوب برای پر چمدار سامسونگ در کشور چین است , به هر حال ما باید برای اطلاعات بیشتر تا IFA که در ماه آینده برگزار خواهد شد صبر کنیم .


Samsung G9198 领世旗舰Ⅲ به احتمال قریب به یقین یک دستگاه چینی خواهد بود و قادر نخواهیم بود تا آن را در بازار کشور های دیگر ببینیم .

با تک فارس همراه باشید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.