گوگل به زودی از نام اندروید M رونمایی خواهد کرد - تکفارس 
گوگل به زودی از نام اندروید M رونمایی خواهد کرد - تکفارس 

گوگل به زودی از نام اندروید M رونمایی خواهد کرد

امیرحسین
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - 00:09
گوگل به زودی از نام اندروید M رونمایی خواهد کرد - تکفارس 

برای اولین بار و در ماه می گذشته بود که گوگل در کنفرانس Google I/O 2015 از اندروید M رونمایی کرد و وعده داد تا در پایان سال جاری ( احتمال زیادی وجود دارد که در ماه اکتبر عرضه شود ) آن را عرضه خواهد کرد , پیش بینی می شود که عرضه ی آن با اسمارت فون های جدید نکسوس که قرار است تا توسط ال جی و Huawei به صورت جدید ساخته در یک زمان باشد .

در حالی که شایعات به ما می گویند که اندروید M نسخه ۵.۲ این سیستم عامل محبوب باشد , ما هنوز از نام نهایی آن اطلاعی در دست نداریم , اما ممکن است این سر در گمی زیاد طول نکشد زیرا امروز یکی از کارمندان گوگل ویدئویی را منتشر کرد که به Nat و Lo شهرت یافته است , در این ویدئو نشان داده می شود که قرار است گوگل در ماه جاری پرده از این راز بر دارد .

همچنین در این ویدئو که با یک کاپ کیک آغاز می شود و در انتهای آن یک آب نبات چوبی را نمایش می دهد نوعی به پایان نسخه ی آب نبات چوبی اندروید یا همان Lollipop اشاره دارد .

همچنین در آن لیستی از مواد خوراکی که با M آغاز می شود را مانند شیرینی خمیری ( Marshmallows ) , میلک شیک , کلوچه ( Muffin ) , شربت افرا ( Maple Syrup ) , شیرینی بادمی ( Marzipan ) و چندین شرینی خمیری دیگر را نمایش می دهد , اما سوال نهایی اینجاست که اندروید M به چه نامی خوانده خواهد ؟

به نظر می رسد که جواب سوال بزرگ هفته ی آینده پیدا خواهد شد , زمانی که نسخه ی دوم ویدئوی Nat و Lo منتشر شود .

حال شما به ما بگویید چه فکر می کنید ؟ کدام یک از گزینه های بالا نام نسخه ی جدید اندروید خواهد بود ؟ اگر گزینه ی دیگری مد نظر شماست آن را با ما در میان بگذارید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.