اطلاعاتی از Asus Zen Fone منتشر شد - تکفارس 
اطلاعاتی از Asus Zen Fone منتشر شد - تکفارس 

اطلاعاتی از Asus Zen Fone منتشر شد

امیرحسین
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - 15:22
اطلاعاتی از Asus Zen Fone منتشر شد - تکفارس 

لحظاتی قبل بود که مدل معرفی نشده ی سری Zen Fone شرکت چینی Asus توسط مرکز صدوز گواهینامه ی تجهیزات مخابراتی چین که به اختصار آن را TENAA می شناسند تایید شد و این سرویس همچنین  برخی از مشخصات سخت افزاری آن را نیز منتشر کرد .

این مدل از Asus Zen Fone که با نام ASUS Z00TDA شناخته خواهد شد , توسط یک پردازنده ی ۱.۵ گیگا هرتزی هشت هسته ای پشتیبانی خواهد شد , صفحه ی نمایش آن ۵.۵ اینچی با تراکم پیکسلی ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ ( Full HD ) خواهد بود , رم این اسمارت فون دو گیگا بایتی خواهد بود و شانزده گیگا بایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا به وسیله ی میکرو اس دی خواهد داشت .

اگر می پرسید که دوربین آن با چه کیفیتی عکس ها و فیلم ها را ضبط خواهد کرد ؟ باید گفت که دوربین اصلی آن سیزده مگا پیکسل و دوربین جلوی آن پنج مگا پیکسل کیفیت خواهد داشت , طول آن ۱۵۲.۵ , و عرض آن ۷۷.۲ , و قطر آن ۱۰.۸ میلی متر خواهد بود , در ضمن ۱۷۰ گرم نیز سنگینی آن است , Zen fone جدید دارای سیستم عامل اندروید ۵.۰.۲ خواهد بود و  Wi-Fi , Bluetooth , USB , 4G LTE , 3G  و GPS نیز قابلیت های ارتباطی آن خواهند بود و این در حالی است که این اسمارت فون علاوه بر رنگ های معمول به رنگ های طلایی و نقره ای هم موجود خواهد بود .

نظر شما چیست ؟ آیا Asus این بار موفق خواهد شد ؟ آیا می تواند بازار چین را به دست بگیرد ؟ نظر خود را با تک فارس در میان بگذارید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید