Pixar ابزار انیمیشن سازی رایگان منتشر می‌کند - تکفارس 
Pixar ابزار انیمیشن سازی رایگان منتشر می‌کند - تکفارس 
Pixar ابزار انیمیشن سازی رایگان منتشر می‌کند - تکفارس 

Pixar ابزار انیمیشن سازی رایگان منتشر می‌کند

محمدرضا قدمگاهی
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - 16:59
Pixar ابزار انیمیشن سازی رایگان منتشر می‌کند - تکفارس 

شرکا مشهور و صاحب نام پیکسار، تصمیم بر آن دارد تا یک نرم افزار Open-Source (متن باز و قابل تغییر نرم افزاری) به صورت رایگان در اختیار مردم جهان قرار دهد. این ابزار انیمیشن سازی به شما کمک خواهد کرد تا به کمک مدلینگ های جداگانه، یک انیمیشن پیکساری طراحی کنید!

Universal Scene Description مدعی است که در این نرم افزار، طراح به راحتی میتواند مدل های سه بعدی را جمع آوری، جمع بندی و در آخر به آنها جان ببخشد. در این ابزار که به استودیو های انیمیشن سازی به صورت رایگان ارسال خواهد شد، شما میتوانید سکانس های مختلف بسازید و برای طراحی راحت بین آن ها سویچ کنید.

Pixar:

در این نرم افزار قابلیت آهنگسازی نیز وجود دارد و شما میتوانید محیط را نسبت به آهنگی که ساخته اید سازگار کنید. این تکنولوژی برای بار اول در انیمیشن Bug’s Life 1998 کار برده شد و چندی بعد با همین ابزار انیمیشن Finding Nemo 2003 ساخته شد. حداقل یک طراح با این ابزار رایگان خواهد توانست که یک انیمیشن در سطح Finding Nemo یا Bug’s Life خروجی بگیرد. تقریبا ۲۰ سال از تولید این ابزار میگذرد اما ما نسخه ی بهبود یافته ی آن را در سینمای سال ۲۰۱۶ شاهد خواهیم بود. این امر موجب توسعه ی انیمیشن سازی در سراسر جهان خواهد شد.

شرکت پیکسار که با همکاری استیو جابز (مدیر سابق اپل) توسعه یافته شد، تواسنت در عرصه کارتون های ۳D و ۲D بدرخشد و سالانه جوایز اسکار زیادی را از آن خود کند. از آثار محبوب این شرکت میتوان به Toy’s (سه گانه اسباب بازی ها) اشاره نمود.

نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید