تصاویری از Huawei Google Nexus منتشر شد - تکفارس 
تصاویری از Huawei Google Nexus منتشر شد - تکفارس 

تصاویری از Huawei Google Nexus منتشر شد

امیرحسین
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - 19:45
تصاویری از Huawei Google Nexus منتشر شد - تکفارس 
تنها یک روز از نمایش دیگر نکسوس شرکت گوگل یعنی LG Nexus می گذرد ( اسمارت فون ۵.۲ اینچی که قرار است در ماه اکتبر عرضه شود ) , لحظاتی قبل تصاویر و گزارشی منتشر شد که نشان می دهد رابطه ای بین اسمارت فون جدید شرکت Huawei و نکسوسی که توسط شرکت ال جی ساخته خواهد شد وجود دارد .

لحظاتی قبل اخباری که توسط uSwith و On Leaks منتشر شد نشان می دهد که این اسمارت فون به معنای واقعی مانند شبیه دیگر نکسوس امسال است , البته این در صورتی است که اطلاعات منتشر شده دقیق باشند . ( البته ما هنوز نمی توانیم از قطعیت این اطلاعات مطمئن باشیم )

شبیه Google Nexus شرکت ال جی , نکسوس Huawei نیز یک یک اسکنر اثر انگشت در پشت خود کنار دوربین دارد و دو اسپیکر هم در پایین بدنه ی آن جای گرفته است .
اطلاعاتی که تا کنون منتشر شده است نشان می دهد Huawei Google Nexus یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی ( ۱۵۹.۴ طول , ۷۸.۳ عرض و ۶.۶ میلی متر قطر ) دارد و این درحالی است که گوگل و Huawei همچنین بر روی یک دستگاه ۵.۵ اینچی با صفحه نمایش ( QHD (1440 × ۲۵۶۰ هم کار می کنند .
تصاویری که مشاهده می کنید لحظاتی قبل توسط On Leaks @ که پیش از نیز اخبار مهمی مربوط به اسمارت فون ها را اطلاع داده بود , منتشر شده است .
برای نمایش تصاویر در اندازه ی واقعی کلیک کنید .

 Captur2eCapture3CapturaeCapture1

نظر شما چیست ؟ آیا گوگل برای انتشار دو نکسوس تصمیم درستی گرفته است ؟ آیا گوگل موفق خواهد شد تا با بزرگان این صنعت رقابت کند ؟ نظر خود را با تک فارس در میان بگذارید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.