اپ‌شناس: اپلیکیشن گالری Focus - تکفارس 
اپ‌شناس: اپلیکیشن گالری Focus - تکفارس 

اپ‌شناس: اپلیکیشن گالری Focus

یاشار فتحعلی زاده
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 12:05
اپ‌شناس: اپلیکیشن گالری Focus - تکفارس 

سلام بر شما دوستان و همراهان عزیز سایت وزین تکفارس.

پیدا کردن یک اپلیکیشن گالری میتواند کمی سخت باشد. تعداد زیادی گزینه وجود دارد که انتخاب را کمی سخت کرده اند. به شخصه خود من Google Photos استفاده میکنم و باید بگویم راضی هستم، اما اگر این سرویس  چیزی نباشد که شما دوست داشته باشید ما باید به دنبال چیز دیگری برای شما بگردیم. امروز میخواهیم یک برنامه جدید به شما معرفی کنیم. یک اپلیکیشن گالری که میتواند توجه شما را جلب کند. اسم این برنامه Focus میباشد و این برنامه توسط Francisco Franco توسعه داده شده است. ما نمیخواهیم یک برنامه ساده را به شما معرفی کنیم که مانند دیگر برنامه هاست و تفاوتی ندارد. این برنامه دارای خصوصیات فوق العاده ای است. در کنار آن ، استفاده از این برنامه ساده میباشد و در عین حال امکانات پیشرفته ای دارد. همه این امکانات درست بعد از اینکه برنامه را نصب کردید ، اماده برای استفاده میباشند. با باز کردن برنامه Focus تمام عکسهای شما قابل دیدن میباشند. نیازی به جست و جو در فولدر ها با اسم های عجیب نیست یا انتقال عکس ها به فولدر های مختلف و این عالیست که ببینید همه تصاویر مرتب در جایگاه خود هستند.

یکی از بهترین امکانات این اپلیکیشن امکان سازماندهی آن میباشد. فقط کافیست که تصاویر خود را لیبل بزنید و بعد در یک چشم به هم زدن به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین کاربران میتوانند تگ و برچسب مختص به خود را داشته باشند. به علاوه آن ، تمام تصاویر شما میتوانند در دسته های مخصوصی قرار گیرند. مانند دسته تصاویری که با دوربین گرفته اید، تصاویری که دانلود کرده اید، تصاویری که از جامعه مجازی مانند تویتر یا فیسبوک تهیه کرده اید یا مسنجرها و دسته های مختلف دیگر که همه آنها قابلیت لیبل گذاری دارند و باید گفت همه این کارها فوق العاده آسان میباشند.

همچنین میتوان مشخصات و رزولوشن تصاویر را پیدا کرد و زمانی که تصاویر گرفته شدند را مشاهده کرد. اگر این ها کافی نبودند، برنامه Focus به شما این امکان را میدهد که تصاویر خود را قفل کنید تا کسی نتواند آنها را مشاهده کند.

آیا علاقه به داشتن این برنامه دارید ؟ برای شما هم خبر خوب داریم و هم بد. خبر خوب این است که میتوانید این برنامه را مجانی دانلود و استفاده اش بکنید. اما خبر بد این است که بعضی امکانات آن مجانی نیستند و باید برای داشتن این امکانات ۳.۷۹ دلار هزینه کنید. پرداخت این مبلغ باعث میشود که بتوانید تگ یا برچسب های دلخواه درست کنید ، کلکسیون هایتان را کنترل کنید ، عکس ها را قفل کنید ، والپیپر زنده داشته باشید و تعدادی قابلیت دیگر. به نظر تکفارس این اپلیکیشن واقعا ارزش آن را دارد و اگر برنامه Google Photos روزی دلم را بزند از این برنامه استفاده خواهم کرد.

تریلری از امکانات این نرم افزار را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰

سیستم عامل قابل استفاده اندروید ۴٫۱ به بالا

حجم فایل : ۱0MB

ورژن حال حاضر : ۱.۰۴

ارزش این اپلیمیشن از نگاه تکفارس :

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.