Microsoft برنامه ی خبرخوان طراحی کرد - تکفارس 
Microsoft برنامه ی خبرخوان طراحی کرد - تکفارس 

Microsoft برنامه ی خبرخوان طراحی کرد

محمدرضا قدمگاهی
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 12:13
Microsoft برنامه ی خبرخوان طراحی کرد - تکفارس 

مایکروسافت چندی پیش اعلام نمود که اپلیکیشنی طراحی کرده است که میتواند برای شما آخرین اخبار موجود در دنیای اخبار روز را فراهم کند تا شما نیازی به مرور سایت های مختلف برای دسترسی به اخبار مختلف نداشته باشید. طبق گزارش Neowin این اپ که NewsCast نام دارد، به طور هوشمندانه خلاصه ای از اخبار به همراه یک تصویر بند انگشتی برای شما فراهم میکند. شما میتوانید از اپ را از دامنه Microsoft Azure به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. نقل شده است که این برنامه توسط تیم برنامه نویسی Bing توسعه داده شده است. قابلیت مهمی که این برنامه موبایل دارد، آن است که شما میتوانید در حین رانندگی و با کمک Cortana که برای آندروید و ویندوز فون موجود است، از آخرین اخبار جهان در زمینه های مختلف، مطلع شوید.

همجنین اعلام شد که این اپلیکیشن به زودی برای iOS منتشر خواهد شد. تست کننده هایی این اپلیکیشن را برای iOS امتحان کرده اند، مدعی هستند که این برنامه میتواند رقیب سرسخت Breaking News شرکت FaceBook باشد. شرکت Bing اعلام نموده که به زودی قراردادی با Siri مبنی بر پشتیبانی Speech-to-text خواهد بست.

میتوان نتیجه گرفت که تیم خبره ای که این برنامه را توسعه داده اند، به خوبی از پس آن بر آمده و میتوانند در آینده در زمینه خبررسانی تاج دار این عرصه شوند.

 

newscast-image

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید