ویندوز ۱۰ برروی ۵۰ میلیون دستگاه نصب شده است - تکفارس 
ویندوز ۱۰ برروی ۵۰ میلیون دستگاه نصب شده است - تکفارس 

ویندوز ۱۰ برروی ۵۰ میلیون دستگاه نصب شده است

حسین توحیدلو
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 13:02
ویندوز ۱۰ برروی ۵۰ میلیون دستگاه نصب شده است - تکفارس 

کمپانی نامدار مایکروسافت در روز ۲۹ ماه جولای به صورت رسمی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را برای تمامی دستگاه ها منتشر کرد. همانطور که می دانید این کمپانی پس از شکست در عرضه ویندوز ۸ اقدام به انتشار ویندوز ۸.۱ کرد که این نسخه نیز نتوانست مانند سیستم عامل ویندوز ۷ به موفقیت بزرگی برسد. کمپانی مایکروسافت انتظار بیشتری از ویندوز ۸ خود داشت. البته همه ما میدانیم که این روزها بسیاری از کاربران از تلفن های هوشمند و تبلت ها برای رفع نیاز های خود استفاده می کنند. به همین خاطر کمپانی مایکروسافت تصمیم به انتشار ویندوزی با نام ویندوز ۸ گرفت و پس از پشتیبانی تبلت ها از سیستم عامل ویندوز و عرضه سرفیس و تبلت های دیگر با سیستم عامل ویندوز کمپانی مایکروسافت به سرعت ویندوز ۸ را عرضه کرد. این کمپانی انتظار زیادی از ویندوز ۸ داشت که متاسفانه آنطوری که انتظار می رفت، ویندوز ۸ نتوانست برای برخی از کاربران جایگزین مناسبی برای ویندوز ۷ باشد. به همین علت کمپانی مایکروسافت از همان موقع بر روی ویندوز جدیدی با نام ویندوز ۱۰ کار کرد تا بتواند به تمامی شکست های خود پایان دهد. خوشبختانه بنا به آمار های منتشر شده سیستم عامل ویندوز ۱۰ توانسته رکورد خارق العاده ای را برای کمپانی مایکروسافت ثبت کند. در ادامه همراه ما باشید.

در سیستم عامل ویندوز ۱۰ شامل اضافه شدن قابلیت های زیادی هستیم و بسیاری از ضعف های ویندوز ۸ و ویندوز ۸.۱ در این نسخه از ویندوز برطرف شده است. هفته گذشته آماری بر روی فضای مجازی مشاهده شد که طبق آن تنها پس از گذشت یک هفته، ویندوز ۱۰ بر روی ۲۵ میلیون کامیپوتر شخصی نصب و در حال اجرا است. علاوه بر آن آمار های دیگری از عدد ۲۷ میلیونی گزارش می داد. حال امروز بنا به آمار منتشر شده، ویندوز ۱۰ بر روی ۵۰ دستگاه نصب و در حال اجراست که یک آمار بی نظیری محسوب می شود. اگر دقت کنید از زمان انتشار ویندوز ۱۰ تا به امروز تنها ۱۵ روز گذشته است. پس از گذشت ۱۵ روز و نصب ویندوز ۱۰ بر روی بیش از ۵۰ میلیون کامیپوتر شخصی یک موفقیت خارق العاده ای برای کمپانی مایکروسافت محسوب می شود.

همانطور که میدانید برای استفاده از ویندوز ۱۰ به صورت رایگان و همچنین برای آپدیت کردن به ویندوز ۱۰ در ویندوز های قبلی، باید ویندوز ۱۰ را قبلا در نرم افزار منتشر شده مخصوص آپدیت ویندوز ۱۰ رزرو می کردید. هنوز در این سرویس نوبت برخی از کاربران نرسیده است. کمپانی مایکروسافت نیز به تازگی اعلام کرده است که بزودی ویندوز ۱۰ برای کامیپوترهای شخصی زیادی عرضه خواهد شد و کاربران زیادی آپدیت ویندوز ۱۰ را دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است که این آمار منتشر شده هنوز توسط کمپانی مایکروسافت تایید نشده است و این خبر هنوز در حد یک شایعه محسوب می شود.

البته نگفته نماند که نمیتوانیم آمار منتشر شده را به صورت مستیم ویندوز ۱۰ را با سایر ویندوز ها مقایسه کنیم چرا که کمپانی مایکروسافت ویندوز ۱۰ را به مدت یک سال به صورت رایگان برای کاربران ویندوز ۸ و ویندوز ۷ قرار داده است و به همین دلیل بدون شک تعداد استفاده کننده این ویندوز نیز بیشتر خواهد بود. شایان به ذکر است که به تازگی کمپانی اپل برای مک بوک های خود آپدیتی را منتشر کرده که در این آپدیت کاربران اپل نیز قادر به نصب ویندوز ۱۰ خواهند بود.

شما هم اکنون از ویندوز ۱۰ استفاده می کنید؟ دیدگاه شما در خصوص نصب ویندوز ۱۰ برروی ۵۰ میلیون دستگاه چیست؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.