موس و کیبورد جادویی اپل عرضه خواهد شد - تکفارس 
موس و کیبورد جادویی اپل عرضه خواهد شد - تکفارس 

موس و کیبورد جادویی اپل عرضه خواهد شد

حسین توحیدلو
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 11:55
موس و کیبورد جادویی اپل عرضه خواهد شد - تکفارس 

کمپانی اپل به صورت مداوم سخت افزارهای خود را بروز می کند اما برخی از محصولات کمپانی اپل سال هاست که بروز نشده و همان مدل اولیه آن در بازار یافت می شود. از سال ۲۰۰۹ تا به امروز موس جادویی کمپانی اپل بروز نشده و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده و کمپانی اپل نیز موس های جدیدی را معرفی و تولید نمی کرده است. کیبورد جادویی اپل نیز به همان گونه و آن عمر طولانی ای نسبت به موس جادویی اپل دارد. حال طبق اطلاعات منتشر شده توسط سازمان فدرال ارتباطات ایالات متحده آمریکا، گویا کمپانی اپل این محصولات را فراموش نکرده و به تازگی کمپانی بزرگ اپل در وبسایت خود فرم هایی قرار داده است که طبق این فرم ها، شرکت ساکن کوپرتینو در حال توسعه و طراحی مجیک ماوس و صفحه کلید بی سیم جدیدی است. در ادامه همراه ما باشید.

تصاویری نیز از مجیک ماوس و صفحه کلید بی سیم جدید منتشر شده اند که متاسفانه این تصاویر مربوط به طراحی این دو محصول جدید است. ممکن است این تصاویر، تصاویر نسخه نهایی این دو محصول نباشند و این تصاویر برای اخذ تاییدیه ارسال شده اند. از روی تصاویر نمیتوانیم اطلاعات زیادی از محصول را دریابیم اما طبق مطالب نوشته شده در تصویر مجیک موس و کیبورد بی سیم کمپانی اپل هر از دو به باتری ( AA batteries) قابل شارژ با استفاده از USB بهره می برند. این دو باتری قابل تعویض نمی باشند. همچنین هر دو این محصول از  Bluetooth 4.2 استاندارد برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. در گذشته این محصولات از نسخه Bluetooth 2.0 بر برقراری ارتباط استفاده می کردند که گویا کمپانی اپل Bluetooth 2.0 را به Bluetooth 4.2 ارتقا داده است. همین امر باعث می شود تا مجیک موس و کیبورد بی سیم نسبت به گذشته سریعتر، ایمن تر و کم مصرف تر باشند. شایان به ذکر است که در صورت صحیح بودن این خبر، این دو محصول جز اولین محصولات کمپانی اپل محسوب می شوند که از نسخه Bluetooth 4.2 بهره می برند.

در زیر میتوانید تصاویر منتشر شده از نسل جدید مجیک موس و کیبورد بی سیم را مشاهده کنید.

Apple's Magic Mouse 2 at the FCC

Apple's 2015 Wireless Keyboard at the FCC

در پایان لازم است بگوییم که کمپانی بزرگ اپل در تاریخ ۹ سپتامبر مصادف با ۱۸ شهریور از محصولات جدید خود یعنی از اسمارت فون آیفون ۶s و آیفون ۶s Plus و نسل جدید آیپد و همچنین Apple TV رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این ممکن است کمپانی اپل در این مراسم از نسل جدید مجیک موس و کیبورد بی سیم خود رونمایی کند. در هر صورت باید منتظر باشیم و مراسم اپل را مشاهده کنیم تا با محصولات جدید کمپانی اپل آشنا شویم.

دیدگاه شما در خصوص مجیک موس و کیبورد بی سیم اپل چیست؟ چه تغییرات ظاهری در این دو محصول ایجاد خواهد شد؟ دیدگاه خود را در وبسایت تکفارس به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.