تصویری که احتمال میرود LG  Nexus جدید باشد - تکفارس 
تصویری که احتمال میرود LG  Nexus جدید باشد - تکفارس 

تصویری که احتمال میرود LG Nexus جدید باشد

یاشار فتحعلی زاده
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 12:06
تصویری که احتمال میرود LG  Nexus جدید باشد - تکفارس 

ما میدانیم که یک گوشی هوشمند Nexus دیگر بزودی روانه بازار خواهد شد، اما نمیدانیم توسط چه کسی این گوشی ساخته خواهد شد. طبق شایعات هر دو کمپانی بزرگ LG و Huawei قصد دارند تا دستگاهی بسازند که سازگار با نسخه جدید Android M ساخت گوگل باشد و ما هم در حال حاضر تصویری داریم که نشان میدهد LG در حال ساخت چنین وسیله ای است. این گوشی توسط یک فرد اندوزیایی که از کاربران +G بوده، تهیه شده است و پشت یک گوشی هوشمند LG Nexus را نشان میدهد. اندازه آن نشان میدهد که باید شاهد یک گوشی ۵.۲ اینچی ، یک سنسور اثر انگشت ، دوربین محدب ، فوکوس لیزری ، دوئل ال ای دی ، فلشی مانند iPhone 6 و همینطور بدنه ای از جنس پلاستیک باشیم.

اگر این دستگاه واقعیت داشته باشد، بدنه ای از جنس پلاستیک نباید زیاد بد باشد. این یعنی که گوگل میخواهد Nexus را به قیمت های کمش در گذشته بیاورد. اگر به خاطر داشته باشید گوشی  Nexus 5 ساخت کمپانی LG فقط ۳۴۹ دلار قیمت داشت و این در حالی بود که Motorola Nexus 6 قیمتی ۶۴۹ دلاری داشت. احتمال میرود که این گوشی یک پورت USB Type-C داشته باشد. با توجه به مشخصاتی که به بیرون درز کرده هم، حدس زده میشود این گوشی یک واحد پردازشگر مرکزی Qualcomm Snapdragon 808 خواهد داشت.

گوشی Huawei هم که در ابتدای خبر گفتیم، شایعه شده که بزرگتر خواهد بود. این فبلت یک صفحه ۵.۷ اینچی خواهد داشت و از نظر مشخصات نیز، باید از رقیب LG خود برتر باشد. ما هم مانند شما منتظر خبرهای بیشتری از این دو گوشی خواهیم بود. البته باید گفت این دو گوشی احتمالا همراه با نسخه جدید Android M در پاییز امسال رسما معرفی خواهند شد. پس با ما همراه باشید.

Google-nexus-LG-2015-08-17-01

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید