با مشخصات منتشر شده از سرفیس فون همراه باشید - تکفارس 
با مشخصات منتشر شده از سرفیس فون همراه باشید - تکفارس 

با مشخصات منتشر شده از سرفیس فون همراه باشید

حسین توحیدلو
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 13:02
با مشخصات منتشر شده از سرفیس فون همراه باشید - تکفارس 

بر هیچ کس پوشیده نیست که کمپانی بزرگ مایکروسافت قصد دارد در زمینه اسمارت فون ها نیز وارد رقابت شود. متاسفانه کمپانی مایکروسافت در این زمینه آنطوری که در اسمارت فون های خود انتظار داشت، نتوانست به موفقیت برسد. تبلت های سرفیس کمپانی مایکروسافت توانست نظر بسیاری از کاربران و منتقدان را به خود جلب کند. به همین خاطر شایعاتی مربوط به سرفیس فون چندین سال است که به گوش می رسد و متاسفانه کمپانی مایکروسافت هیچ واکنشی از خود انجام نمی دهد. حال به تازگی شایعه دیگری در مورد سرفیس فون منتشر شد. در خبر منتشر شده اطلاعاتی درباره سخت افزار این گوشی دیده می شود که در ادامه همراه تکفارس باشید.

در این خبر اطلاعات کامل سخت افزار سرفیس فون را مشاهده میکنیم که گویا کمپانی مایکروسافت در حال تست بر روی اسمارت فون سرفیس فون خود است. اسم مخفی این پروژه Juggernaut Alpha نام دارد و گویا این نام مربوط به سرفیس فون می باشد. اگر اطلاعات منتشر شده صحت داشته باشند با گوشی بسیار قدرتمندی رو به رو هستیم و کمپانی های دیگر مانند کمپانی اپل و کمپانی سامسونگ باید دید خود را نسبت به مایکروسافت عوض کرده و با این شرکت نیز به رقابت بپردازند.

در زیر میتوانید مشخصات منتشر شده از اسمارت فون سرفیس فون را مشاهده کنید.

  • صفحه نمایش ۱۴۴۰×۲۵۶۰ ۱۶:۹ AMOLED 5.5″ ClearBlack Gorilla Glass 4
  • پردازشگر: Intel Atom x3 (SoFIA) 64-bit
  • دوربین: Back: 21MP PureView Zeiss 6-lens Front: 8MP Zeiss Wide-Angle
  • رم: up to 4GB RAM (lower end with 3GB and higher end with 4GB)
  • سیستم عامل: Windows 10 Mobile (Current revision of the device is running 10.0.10514.19)
  • حافظه: Options will include 64GB and 128GB with MicroSD Expansion up to 256GB
  • Surface Pen (Similar to Note 5),
  • USB Type-C
  • شارژ بی سیم
  • بدنه تمام فلزی از جنس آلومینیوم و منیزیم

انتظار می رود این گوشی هوشمند یعنی سرفیس فون کمپانی مایکروسافت در اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی و یا اوایل سال ۲۰۱۶ معرفی و عرضه شود. این اسمارت فون هوشمند مایکروسافت هم اکنون در حال پشت سر گذاشتن مراحل تست کمپانی مایکروسافت است و به همین دلیل اطلاعات زیادی از این گوشی هنوز منتشر نشده است.

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی درمورد این دستگاه در دسترس نمی باشد و ممکن است این خبر صحت نداشته باشد و یا اطلاعات منتشر شده اطلاعات نهایی نباشند. در زیر میتوانید تصویری که از صفحه About سرفیس فون گرفته شده را مشاهده کنید.

qJ8SQ2s

دیدگاه شما در رابطه با سرفیس فون چیست؟ آیا مایکروسافت با عرضه این اسمارت فون میتواند با اسمارت فون هایی نظیر آیفون رقابت کند؟ دیدگاه شخصی خود را در همین پست با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.