تصویر جدیدی از اسمارت فون Nexus LG منتشر شد - تکفارس 
تصویر جدیدی از اسمارت فون Nexus LG منتشر شد - تکفارس 

تصویر جدیدی از اسمارت فون Nexus LG منتشر شد

حسین توحیدلو
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 16:46
تصویر جدیدی از اسمارت فون Nexus LG منتشر شد - تکفارس 

این روزها تصاویر مختلفی از دو اسمارت فون نکسوس ال جی و نکسوس هوآوی در فضای مجازی منتشر می شوند. در برخی از تصاویر ما شاهد حسگر اثر انشگت هستیم و در برخی از تصاویر خبری از حسگر اثر انگشت نیست. شاید دغدغه بسیاری از کاربران و علاقه مندان در این روزها، دانستن قابلیت های مدل ۲۰۱۵ دو اسمارت فون نکسوس ال جی و نکسوس هوآوی باشد. حال امروز تصویر دیگری از اسمارت فون نکسوس ال جی مدل ۲۰۱۵ منتشر شد که در این تصویر شاهد حسگر اثر انگشت هستیم. در ادامه همراه ما باشید.

در این تصویر منتشر شده مشاهده میکنیم که قاب پشتی اسمارت فون نکسوس ال جی مدل ۲۰۱۵ از جنس پلاستیک است که لوگوی نکسوس نیز در پشت این گوشی هوشمند قرار دارد. درست در زیر دوربین این گوشی یک قسمت دایره ای شکل وجود دارد که بنا به خبرهای منتشر شده، این قسمت همان حسگر اثر انگشت می باشد. همچنین برچسبی در قسمت پشتی گوشی به چشم میخورد که گویا این برچسب لوگوی کمپانی ال جی می باشد. اگر بیشتر تصاویر منتشر شده از اسمارت فون نکسوس ال جی مدل ۲۰۱۵ را با تصویری که به تازگی منتشر شده، مقایسه کنیم میتوانیم بگوییم که تصاویر دقیقا با یک دیگر منطبق هستند و از روی این تصاویر میتوانیم حدس بزنیم که اسمارت فون نکسوس ال جی دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی است. بنا به خبرگزاری ها، کمپانی هوآوی در مشغول به ساخت صفحه نمایش بزرگتری است و اسمارت فون نکسوس هوآوی از صفحه نمایشی در ابعاد بین ۵.۵ اینچ تا ۵.۷ اینچی بهره می برد.

همچنین دوربین عقب اسمارت فون نکسوس الی جی مدل سال ۲۰۱۵ طبق منابع خبری، ۱۶ یا ۲۰٫۷ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، در این تصویر مشاهده می کنیم که در کنار دوربین این دستگاه، یک فلاش LED دوگانه و فوکوس لیزری خودکار در اسمارت فون نکسوس ال جی مدل سال ۲۰۱۵ تعبیه شده است. در پایان شایان به ذکر است که اسمارت فون نکسوس ال جی و اسمارت فون نکسوس هوآوی (مدل سال ۲۰۱۵) در نیمه دوم ماه اکتبر به صورت رسمی معرفی خواهند شد. در هر صورت باید منتظر برگزاری مراسم رونمایی این دو گوشی باشیم تا اطلاعات کامل و درستی در دسترس قرار گیرد و از قابلیت های جدید این دو گوشی هوشمند آشنا شویم.

در زیر شما میتوانید تصویر جدید منتشر شده از نسخه بهبود یافته اسمارت فون Nexus LG را مشاهده کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید گوشی هوشمند Nexus LG دارای حسگر اثر انگشت می باشد.

Earlier image of the Nexus 5 (2015) shows practically the same features

New image of a Nexus 5 (2015) prototype

دیدگاه شما در خصوص اسمارت فون Nexus LG چیست؟ آیا این تصاویر منتشر شده صحت دارند؟ دیدگاه شخصی خود را با دیگر کاربران تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.