ساعت هوشمند بعدی Motorola در دو سایز عرضه می‌شود - تکفارس 
ساعت هوشمند بعدی Motorola در دو سایز عرضه می‌شود - تکفارس 

ساعت هوشمند بعدی Motorola در دو سایز عرضه می‌شود

محمدرضا قدمگاهی
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 16:53
ساعت هوشمند بعدی Motorola در دو سایز عرضه می‌شود - تکفارس 

Moto 360 جزو اولین ساعت های هوشمند عصر تکنولوژی محسوب می‌شود. اما خیلی وقت است که از این ساعت هوشمند خبری نیست، حال اعلام شده است که نسل جدید این ساعت هوشمند دارای دو سایز مختلف خواهد بود. با توجه به اینکه نسل قبلی این گجت دارای ۱.۵۶اینچ سایز صفحه نمایش بوده است، حال موتورولا دست به تنوع زده و می‌خواهد دو سایز متفاوت از یک ساعت هوشمند را در بازار جهانی عرضه کند.

سایز ۱.۵ اینچی این ساعت هوشمند در نسل قبل خود، خیلی بزرگ به نظر می‌آمد و به مچ خیلی از استفاده کنندگان بزرگ بود. امروز طی یک گزارش از (Brazil’s Anatel telecommunications agency (BATA اذعان شد که نسل جدید این ساعت هوشمند با دو نام ۳۶۰L و ۳۶۰S معرفی خواهد شد. نسل بعدی ساعت هوشمند ۳۶۰ موتورولا بیزینس و ورزشی خواهد بود. در این گزارش ذکر شده است که یک باتری ۲۷۰mAh برای ۳۶۰L و یک باتری ۳۷۵mAh برای ورزشگاران، یعنی نسخه ۳۶۰S قرار داده شده است.

این در حالی است که نسل قبلی موتورولا ۳۶۰ دارای یک باتری ۳۴۵ میلی آمپری بود. در طرف دیگر ساعت هوشمند اپل با ابعاد ۳۵mm در ۴۵mm قرار دارد که دارای ۳ نوع مختلف می‌باشد. اگر نگاهی به گذشته ی موتورولا بیاندازیم، متوجه می‌شویم که این شرکت تقریبا در خیلی از چیزها اولین بوده است; برای مثال اولین گوشی موبایل تاریخ، اولین ساعت هوشمند تاریخ و… . این اولین باری نیست که موتورولا طرفداران خود را شگفت زده می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.