شایعات نشان می‌دهند که پردازنده LG از سامسونگ قوی‌تر است - تکفارس 
شایعات نشان می‌دهند که پردازنده LG از سامسونگ قوی‌تر است - تکفارس 

شایعات نشان می‌دهند که پردازنده LG از سامسونگ قوی‌تر است

محمدرضا قدمگاهی
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 17:24
شایعات نشان می‌دهند که پردازنده LG از سامسونگ قوی‌تر است - تکفارس 

امروزه همه ی شرکت های مطح موبایل اعم از: اپل، سامسونگ، هوآوی و… دست به طراحی چیپست های اختصاصی و نصب آنها بر روی دیوایس های گوشی های خود زده است. حال الجی نیز از قافله عقب نمانده و دست به طراحی یک چیپست جدید به Nuclun زده است. شایعاتی به بیرون درز کرده حاکی از آن است که این پردازنده کمی قدرتمند تر از پردازنده سامسونگ، یعنی همان نوت ۵، می‌باشد. این شرکت کره ای بر روی Snapdragon 810 نشانه گرفته بود و حال تصمیم دارد پردازنده تمامی دیوایس های خودش را به صورت انحصاری در آورد.

گزارش های منتشر شده از بنچمارک این پردازنده نشان دهنده ی قدرت نسل دوم چیپست NUCLUN است. ذکر شده است که این چیپست از Exynos 7420 که بر روی  +Galaxy S6, S6 edge, S6 edge و Note5  نصب شده بود، قدرتمند تر به نظر می‌آید! اطلاعاتی که از این پردازنده منتشر شده است نشان دهنده آن است که این پردازنده دارای یک عدد octa-core و ۴ عدد CORTEXT-A72 بوده و قدرت پردازش آن در دو هسته ی ۲.۵گیگاهرتزی و ۱.۵گیگاهرتزی تقسیم شده است.

شایعات نشان دهنده ی آن است که این پردازنده در Greenbenchmark تواسنته است امتیاز ۵۳۹۲ را کسب کند و این در حالی است که چیپست سامسونگ عدد ۴۹۷۰ را به ثبت رسانده است.

16-150Q6201347-51

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.