اطلاعاتی جدید از iPhone 6S لو رفت + تصاویر - تکفارس 
اطلاعاتی جدید از iPhone 6S لو رفت + تصاویر - تکفارس 

اطلاعاتی جدید از iPhone 6S لو رفت + تصاویر

محمدرضا قدمگاهی
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 17:41
اطلاعاتی جدید از iPhone 6S لو رفت + تصاویر - تکفارس 

حدود یک ماه تا معرفی رسمی آیفون ۶اس در میعادگاه اپل مانده است. در این بازه ی زمانی بسیاری از اخبار سرازیر خواهند شد. امروز توسط یک کارخانه چینی که وظیفه مونتاژ آیفون جدید را دارد، تصاویری از نقشه ساخت آیفون ۶اس منتشر شد که نشان دهنده وجود دو نسخه ۱۲۸گیگابایتی و ۱۶گیگابایتی این آیفون جدید است. با توجه به نقشه ساخت این آیفون پرحاشیه، این سری خبری از نسخه ۳۲گیگابایتی نخواهد بود و همان سیستم A8 معروف که در آیفون ۶ و ۶پلاس دیدیم، نیز در این آیفون وجود دارد و وظیفه پمپاژ انرژی پردازشی به سرتاسر آیفون ۶اس را عهده دار خواهد بود.

طبق این تصاویر، اپل از سیستمی جدید و نوپا به نام System In Packing یا SIP استفاده کرده است. این سیستم چندی پیش در اپل واچ مشاهده شد. این تکنولوژی به انسان کمک می‌کند تا اجزای سخت افزاری یک گجت را در فضایی بسیار کمتر جای دهد.

این تکنولوژی جدید تا ۱۵% فضای اشغالی توسط پردازنده را کاهش خواهد داد و با توجه به استفاده اپل در این گوشی هوشمند شیک، می‌توان شاهد ویژگی های جدید تری باشیم. در ضمن باید توجه داشته باش که صد در صد شاهد لنز دوربین برآمده برای اولین بار در تاریخ تلفن های هوشمند چه سامسونگ و چه اپل نخواهیم بود!

اطلاعاتی بیشتر از این نمیتوان کسب کرد جز آنکه در iPhone 6S خبری از نسخه ۳۲GB نبوده و شما قادر به خرید سه نسخه ۱۶GB/64GB/128GB خواهید بود.

Leaked-iPhone-6s-motherboard-schematics (2) Leaked-iPhone-6s-motherboard-schematics (1) Leaked-iPhone-6s-motherboard-schematics

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.