طبق گزارش ها،سامسونگ در حال کار بر روی سری جدیدی به نام Galaxy O است - تکفارس 
طبق گزارش ها،سامسونگ در حال کار بر روی سری جدیدی به نام Galaxy O است - تکفارس 

طبق گزارش ها،سامسونگ در حال کار بر روی سری جدیدی به نام Galaxy O است

وحید درگایی
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 18:08
طبق گزارش ها،سامسونگ در حال کار بر روی سری جدیدی به نام Galaxy O است - تکفارس 

آخرین شایعات اطراف این شرکت موفق کره ای از سری جدیدی در خط گوشی های Galaxy خبر می دهد که نامش نیز قرار است Galaxy O باشد.

چندین سال پیش سامسونگ چنین موضوعی را مطرح کرد که قرار است گوشی هایش را به جمع بندی ای برساند زیرا که چنین وضعیتی در بازار گوشی مناسب نیست و باعث سردرگمی مشتریان می شود ولی با این اوصاف ظاهرا سامسونگ قرار نیست چنین کاری را انجام دهد و فقط در حال گسترش بازار خود و تنوع بخشیدن به آن است.

به نقل از منابع داخلی،سامسونگ در حال برنامه ریزی برای معرفی کردن سری جدیدی از گوشی هایش،به نام سری O است.در حال حاضر ظاهرا قرار است برای کنفرانس های آینده فقط ۲ گوشی ازین سری معرفی شود و کد های آن ها نیز قرار است SM-G550 و SM-G600 باشد و انتظار می رود که به نام های Galaxy O5 و Galaxy O7 معرفی شوند.

در حال حاضر هنوز اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است ولی پیش بینی هایی که به حال درباره این دو گوشی بوده می گوشند که ظاهرا Galaxy O5 قرار است اسمارتفونی با صفحه نمایشی ۵ اینچی و Galaxy O7 فبلتی ۵.۵ اینچی باشد.

اگر این اخبار درست باشد بسیار بازار را مشتاق خواهد کرد که سامسونگ قرار است برای معرفی این سری،چه چیز هیحان انگیزی را همراه با آن ها معرفی کند که آن هارا از بقیه متمایز سازد.همانطور که می دانید سامسونگ تا کنون بیشتر از ۴  سری اسمارتفون را معرفی کرده است که Galaxy J و Galaxy E سری های پایین رده و میان رده هستند و سری اس و نوت نیز جز دسته های پرچمدار و رده بالا به شمار می آیند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.