گوگل در حال گسترش استفاده از صفحات خورشیدی - تکفارس 
گوگل در حال گسترش استفاده از صفحات خورشیدی - تکفارس 

گوگل در حال گسترش استفاده از صفحات خورشیدی

وحید درگایی
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 21:25
گوگل در حال گسترش استفاده از صفحات خورشیدی - تکفارس 

اضافه کردن صفحه های خورشیدی به پشت بام خانه تان کاری ملال آور باشد وقتی باید نکات زیادی از جمله رسیدن نور کافی به پشت بام خانه تان را قبل ازین کار مورد بررسی قرار دهید.حال گوگل تصمیم دارد این کار را برای شما راحت کند و به شما اجازه می دهد که با استفاده از ماهواره هایی که در خدمت گوگل هستند مقدار نوری که به پشت بام شما در روز می رسد و جزییات دیگر را محاسبه کرده و در آخر به شما بگوید که با نصب صفحات خورشیدی شما چقدر در دخیره پول خود صرفه جویی خواهید کرد.

برای شروع کار قرار است این پروژه فقط در ۳ شهر بوستون،سان فرانسیسکو و فرنزو فعالیتش را آغاز کند.اگر در این ۳ شهر موفقیت این پروژه تضمین شود،گوگل شروع به سرویس دادن به شهر ها و کشور های دیگر می شود و به محض اینکه شما آدرس خود را در گوگل وارد اطلاعاتی از قبیل مقدار انرژی مصرفی،مقدار صرفه جویی در صورت نصب صفحات نوری و …. را دریافت می کنید.

برای تست،این کار در سان فرانسیسکو انجام شده و تمام اعداد و ارقام بدست آمده ثبت شده و ازین قرارند.اگر ما ۱۵.۶۴۱ فوت دایره مکان داشته باشیم در سال ۱۸۴۰ ساعت نور قابل استفاده به صفحات ما برخورد خواهد کرد و برای ما ۱۴۰۰۰$ صرفه جویی مالی به ارمغان خواهد آورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.