Nexus 7 های تحت قرارداد Verizon به اندروید ۵.۱.۱ ارتقا پیدا کردند - تکفارس 
Nexus 7 های تحت قرارداد Verizon به اندروید ۵.۱.۱ ارتقا پیدا کردند - تکفارس 

Nexus 7 های تحت قرارداد Verizon به اندروید ۵.۱.۱ ارتقا پیدا کردند

مسعود مقدم
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 00:32
Nexus 7 های تحت قرارداد Verizon به اندروید ۵.۱.۱ ارتقا پیدا کردند - تکفارس 

تبلت های Nexus 7 به اندروید ۵.۱.۱ بروزرسانی شدند. البته فعلا کاربران نسخه های Verizon این تبلت می توانند آن را دریافت کنند که دستگاهشان را از باگ Stagefright نیز محافظت خواهد کرد. هم چنین این بروزرسانی به صورت OTA انتشار خواهد یافت که زمان بارگیری این آپدیت را برای کاربران مختلف، متغیر می سازد.

با توجه به Changelog ای که شرکت Verizon ارائه کرده است، مهم ترین چیزی که این بروزرسانی برای Nexus 7 به همراه خواهد داشت، ظاهر جدید سیستم عامل اندروید یعنی Material Design بوده که با جلوه های ویژه ای که برای آن طراحی شده است، زیبایی منحصر به فردی را به این نسخه از اندروید آورده.

یکی از مهم ترین مسائلی که در آپدیت های اخیر دستگاه های اندرویدی دیده می شود، محافظت در برابر Stagefright است. این باگ یک روزنه ی بسیار خطرناک در این سیستم عامل است که به فرد نفوذ کرده، اجازه می دهد تا تمام اطلاعات شخصی قربانی اعم از مشخصات مخاطبین، فایل های مدیا و … را به سرقت ببرد. این بروزرسانی Nexus 7 مشکل گفته شده را در این تبلت به کلی از بین خواهد برد.

افرادی که اطلاعیه ی دریافت این بروزرسانی را در تبلت خود مشاهده کرده اند، حتما به یاد داشته باشند که هنگام دانلود این آپدیت، به یک شبکه ی Wi-Fi امن متصل بوده و حداقل ۵۰ درصد شارژ باتری نیز داشته باشند تا در طول پروسه ی بروزرسانی با مشکل مواجه نشوند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید