نمودار مقایسه ی پردازنده های موبایلی آینده - تکفارس 
نمودار مقایسه ی پردازنده های موبایلی آینده - تکفارس 

نمودار مقایسه ی پردازنده های موبایلی آینده

مسعود مقدم
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 01:06
نمودار مقایسه ی پردازنده های موبایلی آینده - تکفارس 

Geekbench به تازگی نموداری را به اشتراک گذاشته است که در آن پردازنده های نسل آینده ی موبایلی را با یکدیگر به صورت تک هسته و چند هسته مقایسه نموده است که در ادامه ی خبر آن را مشاهده خواهید کرد.

برویم سراغ اصل مطلب؛ در این نمودار می بینیم که پردازنده ی Nvidia Denver 2 در حالت تک هسته بیشترین امتیاز را با نمره ی ۲۵۹۹ دریافت کرده است در حالی که پردازنده ی Exynos M1 بهترین عملکرد را با نمره ی ۷۴۹۷ ارائه کرده است. در رتبه ی سوم نیز Huawei Kirin 950 با نمره ی ۶۰۶۹ قرار دارد.

c-a (1)

 

با توجه به این نمودار، پردازنده ی Apple A9 در حالت تک هسته و چند هسته به ترتیب نمرات ۲۰۹۰ و ۳۵۶۹ را کسب کرده است. هم چنین A9X نیز در حالت های تک و چند هسته، نمرات ۲۱۰۹ و ۵۱۰۱ را دریافت کرده است که خبر از عملکرد بهتری را نسبت به A9 می دهد.

در همین راستا، Geekbench اعلام کرده است که پردازنده ی انویدیا توانایی ارائه ی حداکثر ۱۱۷ فریم، و Exynos M1 حداکثر ۱۰۸.۹ فریم بر ثانیه را بر روی صفحه نمایش گوشی دارند.

این شرکت هم چنین گفته است که Kirin 950 با استفاده از تکنولوژی ۱۶ نانومتری ساخته خواهد شد و و به همراه Mali-T880 MP6 بهترین عملکرد را ارائه می کند. پردازنده ی LG نیز با استفاده از همین تکنولوژی ساخته خواهد شد و سرعت کلاک ۲.۱GHz را برای کاربر به ارمغان می آورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.