شایعه: تاریخ انتشار iPhone 6s - تکفارس 
شایعه: تاریخ انتشار iPhone 6s - تکفارس 

شایعه: تاریخ انتشار iPhone 6s

مسعود مقدم
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 01:59
شایعه: تاریخ انتشار iPhone 6s - تکفارس 

شرکت Best Buy به تازگی به موفقیت بزرگی دست یافته است. این شرکت از این به بعد یکی از شعبه های Apple Service محسوب می شود و خدمات کاربران Macbook ها را انجام می دهد. البته این سرویس از امروز در دسترس نیست و آن ها اعلام کرده اند که در چهاردهم سپتامبر برنامه ی Apple Care خود را آغاز خواهند کرد، و از آنجایی که این شرکت در واقع یک فروشگاه است، می تواند همزمان با عرضه ی iPhone 6s ها این خدمات را افتتاح کنند.

همانطور که می دانید، اپل در نهم سپتامبر از آیفون های جدید خود رونمایی خواهد کرد و مانند همیشه عرضه ی آن، چند هفته بعد از کنفرانس رونمایی شروع می شود. در هر صورت به نظر می رسد که Best Buy امسال سهم بزرگی در توضیع iPhone 6s و iPhone 6s Plus داشته باشد و همکاری های آن ها با اپل به همین جا ختم نشود.

احتمال می رود که نسل بعدی آیفون ها، دارای پردازنده قوی تر Apple A9 و رم ۲ گیگابایتی باشند. اپل توانایی استفاده از پردازنده های ضعیف تر نسبت به رقبای خود را مدیون سیستم عامل فوق سبک خود است که با یک پردازنده ی دو هسته ای و یک گیگابایت رم، با پردازنده های هشت هسته ای و ۴ گیگابایت رم برابری می کند.

دوربین قوی تر، صفحه نمایش با کیفیت تر و استفاده از قابلیت Force Touch نیز از دیگر قابلیت هایی هستند که انتظار افزوده شدن آن ها به آیفون های نسل بعدی می رود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.