گوگل در سال آینده به صورت جدی تر بر روی پروژه ی Ara تمرکز خواهد کرد - تکفارس 
گوگل در سال آینده به صورت جدی تر بر روی پروژه ی Ara تمرکز خواهد کرد - تکفارس 

گوگل در سال آینده به صورت جدی تر بر روی پروژه ی Ara تمرکز خواهد کرد

مسعود مقدم
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 03:19
گوگل در سال آینده به صورت جدی تر بر روی پروژه ی Ara تمرکز خواهد کرد - تکفارس 

اگر به خاطر داشته باشید، شرکت گوگل در سال های گذشته از پروژه ای به نام Project Ara رونمایی کرد که اسمارت فون هایی که طبق قواعد این پروژه به طراحی برسند، به کاربران اجازه می دهند تا جای دوربین، حافظه ی داخلی، باتری، پردازنده و … را خودشان تعیین کنند. بدین صورت که اجزای گوشی به صورت یک پازل به یکدیگر متصل شوند و بتوان محل قرار گیری قطعات را تغییر داد؛ درست مانند تصویر اسلاید خبر.

هم اکنون اخباری به گوش می رسد که این شرکت بزرگ قصد دارد برای اولین بار این اسمارت فون ها را برای افرادی که در شهر پورتو ریکو زندگی می کنند ارائه کند. اگر این پروژه ی گوگل به ثمر برسد، احتمالا این گوشی ها نیز مانند نسخه های مختلف Nexus، توسط یک شرکت خاص ساخته خواهند شد که Ara نام خواهند گرفت.

این اخبار طی یک توئیت در صفحه ی توئیتر شرکت گوگل منتشر شد و آن ها اعلام کردند که به صورت ویژه بر روی این پروژه تمرکز دارند تا بتوانند به زودی آن را به صورت انبوه ارائه کنند.

این توئیت با هشتگ #yeswearelate منتشر گردید و در آن اعلام شد که ابتدا این پروژه در آمریکای لاتین و در سال ۲۰۱۶ بهره برداری خواهد شد و اطلاعات بیشتری در رابطه با تاریخ شروع عمومی این پروژه گفته نشده است.

به عقیده ی گوگل این پروژه، بیش از آنچه به نظر می رسد محبوب خواهد شد و آن ها با اشتیاق و امید بسیاری Project Ara را دنبال می کنند. اما متاسفانه باید تا اخبار بعدی صبر کرد و اطلاعات بیشتری از پروژه به دست آورد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.