Panasonic از Eluga L2, I2 و T45 رونمایی کرد - تکفارس 
Panasonic از Eluga L2, I2 و T45 رونمایی کرد - تکفارس 

Panasonic از Eluga L2, I2 و T45 رونمایی کرد

امیرحسین
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 20:10
Panasonic از Eluga L2, I2 و T45 رونمایی کرد - تکفارس 

در سال ۲۰۱۳ پاناسونیک اولین اسمارت فون خود را عرضه کرد , اگر چه بعد ها عقیده ی خود را قدری تغییر داد , اما امروز این شرکت سه اسمارت فون با سیستم عامل اندروید ۵.۱ در هند عرضه خواهد کرد , هر سه ی آن ها از تکنولوژی های ۴G و LTE به همراه دو سیم کارت پشتیبانی می کنند .

Panasonic Eluga L2

Panasonic Eluga L2 بزرگترین اسمارت فون بین این سه فرزند جدید پاناسونیک است , این دستگاه از دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خواهد بود ( البته ما هنوز منتظر تایید این خبر هستیم ) . این دستگاه ۸.۶ میلی متر ضخامت و ۱۵۸ گرم وزن آن خواهد بود , اما باتری این دستگاه قدری نا امید کننده است , زیرا باتری آن تنها ۲۵۰۰ میلی آمپری خواهد بود , دوربین آن نیز چنگی به دل نمی زند زیرا تنها هشت مگا پیکسلی است و دوربین جلوی آن دو مگا پیکسل مخصوص تصاویر سلفی خواهد بود , این اسمارت فون سطح پایین , تنها هشت مگا پیکسل حافظه ی داخلی خواهد داشت که بخش زیادی از آن خود به خود برای اندروید از دسترس خارج خواهد بود , اما خبر خوب اینجاست که شما به وسیله ی میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود , این دستگاه از یکی از تراشه های Snapdragon به همراه ۱.۲ گیگا هرتز چهار هسته ای استفاده خواهد کرد , اما قصه به همین جا ختم نمی شود زیرا حافظه رم این دستگاه به یک گیگا بایت محدود می شود .

قیمت Panasonic Eluga L2 قرار است تا ۹۹۹۰ روپیه ی هند معادل ۲۲۲ دلار آمریکا خواهد بود , شما می توانید از بین دو رنگ ماسه ای و یک رنگ مشکی موسوم به مشکی نیمه شب یکی را برگزینید , البته جنس هر کدام متفاوت است , مشکی نیمه شب تمام چرم خواهد بود و این در حالی است که نسخه ی ماسه ای ساده خواهد بود .

Panasonic Eluga I2

Panasonic Eluga I2 فرزند میانی این خانواده دارای یک صفحه نمایش پنج اینچی با تراکم پیکسلی ۷۲۰ خواهد داشت , این دستگاه ۱۳۵ گرم وزن و ۸.۸ میلی متر ضخامت نیز دارد , باتری این بار نیز خوب ظاهر نشده است و تنها ۲۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود , دوربین اصلی هشت مگا پیکسلی و دوربین جلود دو مگا پیکسلی خواهد بود , حافظه ی داخلی آن نیز مانند Panasonic Eluga L2 هشت گیگا بایتی خواهد بود , و یک گیگا هرتز پردازنده ی آن است و یک گیگا بایت رم خواهد داشت .

.

این دستگاه از Panasonic Eluga I2 مقرون به صرفه تر است و و تنها ۸۲۹۰ روپیه قیمت دارد که به اندازه ی ۱۸۴ دلار آمریکا خواهد بود , این بار آزادی عمل بیشتری دارید و می توانید از بین سه نسخه ی متالیک نقره ای رنگ , متالیک طلایی رنگ و متالیک خاکستری انتخاب کنید .

Panasonic Eluga T45

مقرون به صرفه ترین و در عین حال کوچک ترین فرزند این خانواده Panasonic Eluga T45 است که تنها ۴.۵ اینچ مساحت صفحه نمایش آن خواهد بود و ضخامت آن ۹.۵ میلی متر است , اما همه چیز به اینجا ختم نمی شود زیرا باتری آن ۱۸۰۰ میلی آمپری خواهد بود .

این بار پاناسونیک یک دوربین پنج مگا پیکسلی برای دوربین عقب در نظر گرفته است ام تنها ۰.۳ مگا پیکسل برای دوربین جلوی آن برای تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است . باز هم حافظه ی داخلی هشت گیگا بایت است و با کارت حافظه ی میکرو اس دی قابل ارتقا است , تراشه ی آن مانند Eluga I2 است و یک گیگا هرتز پردازنده ی چهار هسته ای برای آن در نظر گفته شده است و یک گیگا بایت برای رم آن در نظر گرفته شده است .

قیمت این دستگاه ۶۹۸۰ روپیه ی هند است که معادل ۱۵۵ دلار آمریکا است .

Panasonic Eluga L2 یا Panasonic Eluga T45 و یا Panasonic Eluga I2 مسئله این است .

با تک فارس همراه باشید .

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.