گوگل انحصاری آفریقا اسمارت فون عرضه می کند - تکفارس 
گوگل انحصاری آفریقا اسمارت فون عرضه می کند - تکفارس 

گوگل انحصاری آفریقا اسمارت فون عرضه می کند

امیرحسین
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 20:45
گوگل انحصاری آفریقا اسمارت فون عرضه می کند - تکفارس 

همیشه یکی از اهداف گوگل رساندن تکنولوژی به تمام نقاط دنیا از جمله نقاط محروم بوده است , این بار نیز گوگل تصمیم گرفته است تا برای مناطق محروم آفریقا اسمارت فون عرضه کند . گوگل از اسمارت فون جدید Android One رونمایی کرد , این اسمارت فون که In finix HOT 2 نام دارد تنها برای آفریقا ساخت خواهد شد , و مانند بقیه ی اسمارت فون های Android One مقرون به صرفه خواهد بود , این دستگاه هم اکنون در کشور نیجریه در دسترس است , جایی که خریداران می توانند تنها با پرداخت ۸۸ دلار یکی از آنها را از خرده فروشان محلی خریداری کنند , همچنین گوگل قصد دارد تا توسط بزرگترین خرده فروش آنلاین کشور نیجریه یعنی Jumia نیز آن را به فروش برساند و در آینده ی نزدیک این اسمارت فون به مصر ، مراکش، غنا ، ساحل عاج و کنیا نیز خواهد رسید

“>در حال حاظر این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ آب نبات چوبی است اما گوگل وعده داده است In finix HOT 2 به زودی بروز رسانی اندروید ۶ شیرینی خمیری را دریافت کند . این اسمارت فون ارزان قیمت در رنگ های مشکی , سفید , آبی , قرمز و طلایی در دسترس است , مدل طلایی رنگ دارای دو گیگا بایت رم می باشد و این در حالی است که سایر مدل ها تنها یک گیگا بایت رم خواهند داشت . این دستگاه یک صفحه نمایش پنج اینچی با تراکم پیکسلی x۷۲۰ x 1280 خواهد داشت , همچنین پردازنده ی آن ۱.۳ گیگا هرتز دو هسته ای با تراشه ی Media Tek خواهد بود , این دستگاه دو سیم کارته یک دوربین هشت مگا پیکسلی اصلی به همراه دو مگا پیکسل دوربین جلو به همراه شانزده گیگا بایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا خواهد داشت .
حدود یک سال از راه اندازی Android One توسط گوگل می گذرد و این برند در حال گسترش در تمام می باشد , که راه اندازی In finix HOT 2 این مسئله را ثابت می کند .

با تک فارس همراه باشید .

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.