Angry Birds 2: بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود تنها در عرض دو هفته - تکفارس 
Angry Birds 2: بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود تنها در عرض دو هفته - تکفارس 

Angry Birds 2: بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود تنها در عرض دو هفته

حسین توحیدلو
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 20:58
Angry Birds 2: بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود تنها در عرض دو هفته - تکفارس 

همانطور که می دانید کمپانی Rovio دو هفته گذشته سری دوم بازی بسیار محبوب Angry Birds 2 را به صورت رسمی برای تلفن های هوشمند اندروید و iOS منتشر کرد. هفته گذشته خبری را در وبسایت تکفارس منتشر کردیم که در این خبر اعلام کردیم که بازی Angry Birds 2 تنها در عرض یک هفته ۲۰ میلیون بار دانلود شده است. حال آمار جدیدی از این بازی محبوب منتشر شده است. طبق آمار منتشر شده، از روز ۳۰ ژوئن تا به امروز بازی Angry Birds 2 بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود شده است که این نشان می دهد عنوان Angry Birds 2 یکی از بهترین بازی های ساخته شده کمپانی Rovio تا به امروز است. در ادامه همراه تکفارس باشید.

کمپانی Rovio اعلام کرده است که ۱۰ میلیون از این آمار دانلودها مربوط به کشور چین می باشد. کمپانی Rovio قبلا اعلام کرده بود که در کشور بزرگ چین پس از انتشار نسخه اصلی بازی، بازی Angry Birds 2 محبوبیت بسیار بالایی را نزد گیمران بدست آورده است و نسل جدیدی از گیمرها همیشه در حال جستجوی بازی های اعتیاد اور هستند. بیش از ۷۰۰ میلیون تلفن هوشمند در کشور چین وجود دارد که همه آن ها در حال تجربه نسخه های بازی Angry Birds هستند. به همین علت روزانه بر گیمران بازی Angry Birds 2 در کشور چین زیاد و زیادتر می شود.

بازی محبوب Angry Birds 2 در کل ۲۰۰ مرحله مختلف و متفاوت دارد که این مراحل در ۹ اپیزود قرار گرفته اند. همچنین تمامی این مراحل در سه منطقه مختلف رخ می دهد. بازی Angry Birds 2 به صورت رایگان در گوگل پلی استور و اپل استور هم اکنون در دسترس می باشد و شما میتوانید به صورت رایگان این بازی را تجربه کنید. این بازی نیز مانند بازی های جدید دیگر از پرداخت درون بازی (in-app purchases) بهره می برد.

علاوه بر این ها آمار هایی نیز در گذشته منتشر شده اند. تنها پس از گذشت ۱۲ ساعت از انتشار بازی Angry Birds 2 برای سیستم عامل اندروید و iOS این بازی بیش از ۱ میلیون بار دانلود شد. پس از گذشت یک هفته این آمار به ۲۰ میلیون بار دانلود رسید. شایان به ذکر است که بازی Angry Birds 2 هم اکنون در ۱۰۰ کشور دنیا عرضه شده و قابل دسترس می باشد. اگر این آمار را با نسخه های قبلی بازی Angry Birds مقایسه درمیابیم که بازی Angry Birds 2 بهترین و محبوب ترین بازی ساخته شده توسط کمپانی Rovio است.

شما بازی Angry Birds 2 را تجربه کرده اید؟ دیدگاه شما در رابطه با بازی Angry Birds 2 چیست؟ این نسخه از سری بازی Angry Birds را چگونه ارزیابی می کنید؟ حتما دیدگاه های شخصی خود را با ما در میان بگذارید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید