IFA 2015: تصاویری از Huawei Mate S که پیش از این دیده نشده است - تکفارس 
IFA 2015: تصاویری از Huawei Mate S که پیش از این دیده نشده است - تکفارس 

IFA 2015: تصاویری از Huawei Mate S که پیش از این دیده نشده است

محمدرضا قدمگاهی
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 21:45
IFA 2015: تصاویری از Huawei Mate S که پیش از این دیده نشده است - تکفارس 

به IFA 2015 نزدیک و نزدیک تر می‌شویم. هر روز حجم زیادی از شایعات بر روی فضای مجازی به اشتراک گذاشته خواهد شد. از طرفی نیز کنفرانس اپل نزدیک است و بازار اخبار تکنولوژی و فناوری داغ داغ شده است. امروز تصویری واقعی و غیر رندر از Huawei Mate S منتشر شد. این گوشی هوشمند که فبلت پرچمدار هوآوی خواهد بود، برای اولین بار در IFA 2015 رونمایی می‌شود. شایان ذکر است که دو گوشی Huawei Honor 7 / 7Plus نیز در کنار این تلفن هوشمند به مرحله معرفی خواهند رسید.

این تصاویر شامل تمامی قسمت های ظاهری گوشی بوده و شما میتوانید تمامی پنل جلو و عقب گوشی و حتی کناره ها را مشاهده کنید. تصاویر منتشر شده، طبق گفته ی نویسنده خبر در منبع مذکور، از خود گوشی بوده و خبری از مدلینگ ۳D نیست. چندی پیش گفته شده بود که این فبلت دارای یک دوربین ۱۳ MP Sony IMX 278 خواهد بود. قلب تپنده آن Snapdragon 810 به همراه ۳GB رم بوده و دارای وضوح تصویر Full-HD 1920*1080 خواهد بود. از تصاویر اقتباس شده است که مدل Mate S دارای ۵.۷-اینچ اندازه نمایشگر است.

شایعات روز به روز بیشتر می‌شود، اما همه چیز تنها دو هفته ی دیگر مشخص خواهد شد. وعده دیدار ما ۱۲ شهریورماه شهر برلین در سرزمین آلمان، همایش سالانه IFA 2015 و پوشش زنده تکفارس از تمامی کنفرانس های IFA 2015.

منبع

تصاویر منتشر شده را در زیر میتوانید مشاهده کنید:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید