اطلاعاتی از مدل جدید Apple Tv نشان می دهد که این دستگاه در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد - تکفارس 
اطلاعاتی از مدل جدید Apple Tv نشان می دهد که این دستگاه در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد - تکفارس 

اطلاعاتی از مدل جدید Apple Tv نشان می دهد که این دستگاه در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد

امیرحسین
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 23:40
اطلاعاتی از مدل جدید Apple Tv نشان می دهد که این دستگاه در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد - تکفارس 
گزارش ها حاکی اسز آن است که اپل آمادگی آن را دارد تا سرویس Apple Tv را در اوایل ماه سپتامبر راه اندازی کند , که به همراه یک ریموت کنترل تازه طراحی شده عرضه خواهد , و با به صورت کامل بر روی iOS 9 اجرا خواهد شد .
بر اساس گزارش منتشر شده از ۹to5Mac , قرار است تا طراحی Apple Tv بروز رسانی شود تا بیشتر به محصولات فعلی شرکت اپل شبیه شود , اما هنوز هم انتظار می رود این دستگاه از جنس پلاستیک باشد و همچنین قرار است تا این گجت یک اتصال وایرلس بی نظیر را داشته باشد , اما طراحی بدنه ی آن نیز باریک تر می شود .
لازم به ذکر است این گجت دارای ورودی های لمسی خواهد بود و که انتظار می رود توسط یک پد لمسی میسر گردد و همچنین این دستگاه در حرکت نیز کار می کند , این کار اتفاق به وسیله ی بلوتوث میسر می شود و همچنین ریموت کنترل آن قادر است تا سایر دستگاه های خانگی را کنترل کند , همچنین یک میکروفون به ریموت اضافه خواهد شد که احتمالا برای پشتیبانی از Siri خواهد بود .
از نظر سخت افزاری , Apple Tv قرار است تا با یک پردازنده ی سریعتر عرضه شود که احتمال دارد A8 SoC که در دستگاه آیفون ۶ پیش تر مورد استفاده قرار گرفته بود . پیش بینی می شود که رم آن ۵۱۲ گیگا بایتی باشد و حافظه ی NAND آن نیز در نسل فعلی هشت گیگا بایت گزارش شده است .
درحالی که پیشرفت های کوچکی را در سخت افزار شاهد بودیم , تغییرات عمده ی تکنولوژی جدید اپل در نرم افزار به وقوع می پیوندد , انتظار می رود که این دستگاه دارای سیستم عامل iOS 9 خواهد بود که تمامی قابلیت های این سیستم عامل بر روی این دستگاه در دسترس است .
انتظار می رود Apple Tv جدید با رابط کاربری بهتر شده ای عرضه شود که جست و جوی آن بهبود یافته است . انتظار می رود که اطلاعات تکمیلی در همایش اپل در روز هجدهم شهریور ماه منتشر شود .
لازم به ذکر است که کنفرانس شرکت اپل به صورت زنده پوشش داده خواهد شد .
با تک فارس همراه باشید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید