پیش فروش Samsung Galaxy S6 edge Plus هم اکنون در بریتانیا آغاز شده است - تکفارس 
پیش فروش Samsung Galaxy S6 edge Plus هم اکنون در بریتانیا آغاز شده است - تکفارس 

پیش فروش Samsung Galaxy S6 edge Plus هم اکنون در بریتانیا آغاز شده است

امیرحسین
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 01:59
پیش فروش Samsung Galaxy S6 edge Plus هم اکنون در بریتانیا آغاز شده است - تکفارس 

هنوز قرار نیست تا Galaxy Note 5 در بریتانیا به فروش برسد و اگر شما از ساکنین بریتانیا هستید و قصد دارید تا یکی از دو فبلت سطح بالای سامسونگ را خریداری کنید و آن فبلت مد نظر شما Galaxy S6 edge Plus است باید یک خبر خوب را به شما بدهیم و آن این است که پیش فروش این گجت اندروید سامسونگ در نهایت به انگلستان نیز رسید .

اگر شما می خواهید که مدل SIM – free را خریداری کنید سامسونگ به شما به شما دو انتخاب را می دهد و آن پیش خرید یکی از دو رنگ سیاه و طلایی است , البته قیمت بسیار بالای ۷۴۹ پوند نیز بر روی آن گذاشته شده است . البته این در شرایطی است که مدل ۳۲ گیگا بایتی برای شما کافی باشد پیشنهاد می شود , اگر نیست باید بگوییم که جای نگرانی نیست و می توانید مدل ۶۴ گیگا بایتی را خریداری کنید که در این صورت شما ۸۲۹ پوند نیاز دارید که رقم بسیار سر سام آوری است . زمان بندی ها نشان می دهد که پیش فروش در بریتانیا احتمالا در تاریخ سوم سپتامبر آغاز خواهد شد .

اگر خرید نقدی برای شما مقدور نیست شما می توانید به وسیله ی یک قرار داد با اپراتور های Vodafone , O2 و سه اپراتور دیگری که به شما پیشنهاد خرید Samsung Galaxy S6 edge Plus می دهند , این اسمارت فون را خریداری کنید که هر کدام از آنها مبالغ مختلفی را در پایان ماه از شما می گیرند که مطمئنا حداقل یکی از آنها با نیاز شما مطابقت دارد , البته برای خرید از اپراتور ها نیاز مند صبر بیشتری هستید زیرا انتظار می رود پیش خرید از این اپراتور از تاریخ چهارم سپتامبر آغاز شود .
نظر شما چیست ؟ اگر در بریتانیا هستید این اسمارت فون را پیش خرید می کنید ؟ اگر در بریتانیا بودید چه می کردید ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید .

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.