Moto X Play هم اکنون در بریتانیا و آلمان در دسترس است - تکفارس 
Moto X Play هم اکنون در بریتانیا و آلمان در دسترس است - تکفارس 

Moto X Play هم اکنون در بریتانیا و آلمان در دسترس است

امیرحسین
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 01:43
Moto X Play هم اکنون در بریتانیا و آلمان در دسترس است - تکفارس 

ماه گذشته شرکت موتورولا از اسمارت فون جدید خود یعنی Moto X Play پرده برداری کرد , یک اسمارت که از نظر سخت افزاری می توانیم آن را بین اسمارت فون های متوسط رو به بالا قرار دهیم , اگر چه طی یک اتفاق عجیب معلوم شد این دستگاه قرار نیست در آمریکا به فروش برسد , البته این در حالی است که موتورولا آن را تقریبا در هر جای دیگری عرضه می کند .

از امروز در این دستگاه در دو کشور آلمان و بریتانیا در دسترس است که در هر دو مورد , شما می توانید از سرویس شخصی سازی موتورولا یعنی Moto Maker می توانید Moto X Play را به گونه ای که دوست دارید شخصی سازی کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید .

قیمت پایه ی این دستگاه در انگلستان ۲۷۹ پوند خواهد بود , همچنین ساکنین آلمان می توانند این اسمارت فون را معادل همان قیمت یعنی ۳۷۹ یورو برای قیمت پایه خریداری کنند , همچنین این قیمت بعد از شخصی سازی افزایش پیدا خواهد کرد , به عنوان مثال شما می توانید به جای مدل ۱۶ گیگا بایتی , مدل ۳۲ گیگا بایتی را ۴۰ پوند ( پنجاه یورو ) افزایش قیمت خریداری کنید .

تحویل Moto X Play در کشور انگلستان در روز بیست و ششم آگوست انجام می شود و این در حالی است که این اتفاق در آلمان فردای آن روز یعنی ۲۷ آگوست اتفاق خواهد افتاد .

به یاد داشته باشیم که Moto X Play یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی تاچ اسکرین با تراکم پیکسلی ۱۰۸۰ خواهد داشت , دوربین اصلی این دستگاه ۲۱ مگا پیکسلی می باشد که دارای دو فلش ال ای دی نیز خواهد بود , همچنین دوربین جلوی این دستگاه ۵ مگا پیکسلی مخصوص تصاویر سلفی خواهد بود , تراشه ی Qualcomm Snapdragon 615 SoC برای پردازنده ی ۱.۷ گیگا هرتزی هشت هسته ای این دستگاه در نظر گرفته شده است و دو گیگا بایت نیز حافظه ی رم خواهد داشت , این دستگاه از کارت حافظه نیز پشتیبانی خواهد کرد و ۴G به همراه LTE , Wi-Fi , Bluetooth , GPS , NFC قابلیت های ارتباطی آن خواهند بود , لازم به ذکر است که این دستگاه یک باتری ۳۶۳۰ میلی آمپری نیز خواهد داشت . سیستم عامل آن نیز اندروید ۵.۱.۱ آب نبات چوبی خواهد بود .

نظر شما چیست ؟ آیا موتورولا با این دستگاه می تواند با سایر شرکت ها رقابت کند ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید .

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید