نوت ۵ بهترین صفحه نمایش در بین موبایل ها را تا به امروز ارائه داده است - تکفارس 
نوت ۵ بهترین صفحه نمایش در بین موبایل ها را تا به امروز ارائه داده است - تکفارس 

نوت ۵ بهترین صفحه نمایش در بین موبایل ها را تا به امروز ارائه داده است

مسعود مقدم
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 04:02
نوت ۵ بهترین صفحه نمایش در بین موبایل ها را تا به امروز ارائه داده است - تکفارس 

در زمانی که بحث صفحه نمایش در موبایل ها به میان می آید، همیشه نام های LG، Sony و Samsung یک طرف بحث است اما این که کدام یک بهترین کیفیت را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، فرق دارد. البته حدس زدن برنده کار سختی نیست و همه ی ما می دانیم که سامسونگ در حال حاضر با رزولوشن ها و تراکم پیکسلی های فوق العاده، با کیفیت ترین صفحه نمایش ها را در اسمارت فون و فبلت های خود به کار می بندد.

دو فبلت های سامسونگ که به تازگی معرفی شدند، یعنی S6 Edge Plus و Note 5 نیز از این قاعده مستثنی نیستند و آخرین تولیدات شرکت سامسونگ به شمار می آیند. این کمپانی نیز با به کار گیری صفحه نمایش های Quad HD در این فبلت ها، در شاخه ی نمایشگر حرف اول را می زند.

اما یک نکته در این جا باقی می ماند و آن این است که شاید برای بسیاری این سوال پیش بیاید که سامسونگ از همین وضوح تصویر در گوشی و فبلت های قبلی خود استفاده کرده بود و آیا این بدین معناست که تفاوت قابل لمس است؟ پاسخی که شما دریافت می کنید، خیر است زیرا در نوت ۵ تنها ۲۳% نور صفحه نسبت به Quad HD های قبلی سامسونگ افزایش داشته است و تراکم پیکسلی، کیفیت و کنتراست صفحه نمایش تغییری نداشته است.

البته پیشگام بودن سامسونگ در بحث صفحات نمایش به همین جا ختم نمی شود و چندی پیش اعلام شد که سامسونگ اولین شرکتی بود که به وضوح تصویر ۱۱K دست یافت و آن را در سال های آینده استفاده خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.