شایعاتی در رابطه به پرچمدار بعدی HTC - تکفارس 
شایعاتی در رابطه به پرچمدار بعدی HTC - تکفارس 

شایعاتی در رابطه به پرچمدار بعدی HTC

مسعود مقدم
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 05:31
شایعاتی در رابطه به پرچمدار بعدی HTC - تکفارس 

بعد از فروش نا امید کننده ی HTC M9، این شرکت تایوانی رکود های مختلفی را پشت سر گذاشت که بد ترین آن ها، تحربه ی دو سه ماهه ی مالی بسیار بد و کاهش طرفدار در بین کاربران آمریکایی بود که حتی مدیر عامل این شرکت نیز اعتراف کرد که عملکرد ضعیف این شرکت در ماه های اخیر را قبول می کند. حال آن ها قول داده اند که پرچمدار بعدی آن ها، سخت افزار بسیار قوی و یک طراحی جدید و کاربر پسند داشته باشد.

آقای Wang هم چنین گفته اند که اسمارت فون بعدی HTC، به معنای واقعی یک High-end خواهد بود که سخت افزار بی نظیری در آن به کار گرفته خواهد شد. همچنین یکی از کاربرانی که در توئیتر اطلاعات زیادی از موبایل های رونمایی نشده به اشتراک می گذارد، گفته است که این پرچمدار HTC واقعا شگفت انگیز است.

اما می رسیم به بخش اطلاعات احتمالی که از این گوشی به بیرون راه پیدا کرده است. منابع می گویند که این پرچمدار ” HTC O2 ” نام خواهد داشت که در این مدل از یک پردازنده ی چهار هسته ی ( ARM ) از نوع Snapdragon 820 استفاده خواهد شد که با استفاده از تکنولوژی ۱۴ نانومتری و توسط سامسونگ ساخته می شود. این پردازنده طبق گفته های شرکت کوآلکام یکی از بهترین پردازشگر های آن ها خواهد بود که در کنار کارایی فوق العاده، استفاده از باتری را به شدت کاهش می دهد. همچنین O2 یک بدنه ی تمام فلزی خواهد داشت.

از طرفی نیز شایعاتی ادعا می کنند که این مدل در ماه اکتبر عرضه خواهد شد و Snapdragon 810 در آن تعبیه شده است اما انتظار می رود که شایعاتی که در بالا به آن اشاره کردیم حقیقت داشته باشد و از آن جایی که HTC نمی خواهد اتفاقات بد برای آن ها ادامه یابد، حتما از Snapdragon 820 استفاده خواهد کرد و احتمالا باید منتظر این مدل در نیمه ی اول ۲۰۱۶ باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.