شارژر بی‌سیم سامسونگ با قیمت ۷۰ دلار آماده عرضه است - تکفارس 
شارژر بی‌سیم سامسونگ با قیمت ۷۰ دلار آماده عرضه است - تکفارس 

شارژر بی‌سیم سامسونگ با قیمت ۷۰ دلار آماده عرضه است

محمدرضا قدمگاهی
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 11:15
شارژر بی‌سیم سامسونگ با قیمت ۷۰ دلار آماده عرضه است - تکفارس 

هفته ی پیش بود که سامسونگ از Wireless charger جدید خود را برای نسل بعدی پرچمدارانش به مرحله رونمایی رساند. این شارژر که فقط برای Galaxy Note 5 & S6 Edge Plus کاربرد دارند، امروز با قیمت ۷۰دلار آماده عرضه می‌باشند.

این شارژر به “سریع شارژکن سامسونگ” معروف بوده و ۱.۴ برابر از نسخه کابلی سریعتر خواهد بود.  سامسونگ اذعان دارد که این شارژر میتواند موبایل های جدید سامسونگ را از ۰% شارژ به ۱۰۰% رسانده و این امر تنها ۵۰ دقیقه به طول می‌انجامد. البته خود این گجت نیز به شارژ نیاز دارد و شما باید با همان کابل گوشی خود آنرا شارز نمایید. این شارژر با ایجاد یک میدان الکتریکی-مغناطیسی میتواند باتری گوشی هوشمند را احاطه کرد و به آن انرژی را القا نماید. البته این امر مرهون فلزی بودن بدنه گوشی می‌باشد.

این وسیله جانبی هم اکنون آماده خرید است، اگرچه سامسونگ انگلستان برای آن تگ “COMING SOON” زده است. همچنین قیمت Wireless Charging Pad در حدود ۶۹دلار بوده و از تمامی اپراتور ها قابل خرید و قابل قرارداد اخذ نمایندگی است.

Wireless Charging Pad در دو رنگ آبی نفتی و سفید به انتشار رسیده است. اگر میخواهید شارژر همراهی داشته باشید که حتی سیم هم نداشته باشد، ابتدا یک Galaxy Note 5 خریداری کنید، سپس به سراغ Wireless Charging Pad بروید. هم اکنون BestBuy نیز با قیمت ۷۰ دلار این محصول را ارائه داده است.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید