Galaxy S6 edge Plus در هند عرضه می شود - تکفارس 
Galaxy S6 edge Plus در هند عرضه می شود - تکفارس 

Galaxy S6 edge Plus در هند عرضه می شود

امیرحسین
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 14:12
Galaxy S6 edge Plus در هند عرضه می شود - تکفارس 

سامسونگ به عرضه ی دو پرچم دار خود نزدیک و نزدیک تر می شود روز گذشته بود که سامسونگ اعلام کرد که پیش فروش این دستگاه در انگلستان از روز سوم سپتامبر آغاز خواهد شد . حال شرکت کره ای اعلام کرد که یکی از این دو دستگاه در هند نیز به زودی به فروش خواهد رفت . این اسمارت فون که Galaxy S6 edge Plus می باشد قرار است با قیمت پنجاه و هفت هزار و نه صد روپیه ی هند معادل هشت صد و هشتاد و هشت دلار آمریکا برای مدل سی و دو گیگا بایتی از تاریخ بیست و هشتم آگوست آغاز شود .

Galaxy S6 edge Plus که می توان گفت که در واقع مدل بزرگ تر همان Galaxy S6 edge است , این دستگاه یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی تاچ اسکرین Quad HD سوپر آمو ال ای دی , همچنین فبلت جدید سامسونگ چهار گیگا بایت نیز رم خواهد داشت , سه هزار میلی آمپر نیز برای باتری آن در نظر گرفته شده است , ضمن اینکه قابلیت Wireless Fast Charging یا همان شارژ به وسیله ی وایرلس نیز به آن اضافه شده است , این ها تنها تغییرات Galaxy S6 edge Plus نسبت Galaxy S6 edge است و بقیه ی مشخصات آن ها یکسان است .

همچنین سامسونگ اعلام کرد که فروش Galaxy Note 5 نیز قرار است به زودی در کشور هند آغاز شود اما از زمان دقیق آن را اعلام نکرده است .

نظر شما چیست ؟ آیا از دو فبلت جدید سامسونگ در کشور هند استقبال خوبی خواهد شد ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید .

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.