VAIO دوباره به بازار بازمی گردد - تکفارس 
VAIO دوباره به بازار بازمی گردد - تکفارس 

VAIO دوباره به بازار بازمی گردد

حسین توحیدلو
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 15:40
VAIO دوباره به بازار بازمی گردد - تکفارس 

هنگامی که کمپانی ژاپنی سونی به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر قصد ندارد در حوزه کامیپوترهای شخصی و لپ تاپ ها فعالیت کند، بسیاری از علاقه مندان این کمپانی از این قضیه ناراضی بودند. لپ تاپ های کمپانی سونی با برند VAIO سال های گذشته در بازار ها عرضه شدند اما متاسفانه فروش محصولات این کمپانی در این زمینه گویا برای سونی رضایت بخش نبود و لپ تاپ های VAIO هرگز نتوانست لقب پرفروش ترین دنیا را برای خود کند. سرانجام کمپانی سونی بخش VAIO را به فراموشی سپرد و کمپانی VAIO به صورت مستقل درآمد. این کمپانی تصمیم گرفت با عرضه دو یا سه دستگاه لپ تاپ تمرکز خود را بر روی کیفیت و طراحی این محصولات قرار دهد و سپس با گذشت زمان محصولات خود را گسترش دهد و مححصولات با کیفیت تری را طراحی و تولید کند. حال طبق خبرگزاری ها کمپانی VAIO باز هم به بازار لپ تاپ ها باز خواهد گشت و بزودی شاهد محصولات VAIO در بازار خواهیم بود. در ادامه همراه تکفارس باشید.

حالا گزارشات بیانگر این است که کمپانی VAIO قصد دارد بزودی محصولات خود را عرضه کند. طبق اطلاعات منتشر شده، کمپانی VAIO اعلام کرده است که در ماه اکتبر کامیپوترهای شخصی Z Canvas به صورت آنلاین در برخی فروشگاه های اینترنتی و همچنین از طریق بعضی از فروشگاه های مایکروسافت در ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار خواهند گرفت و علاقه مندان میتوانند لپ تاپ Z Canvas را خریداری کنند. قیمت پایه این لپ تاپ سونی از ۲۲۰۰ دلار آغاز خواهد شد و طبق سخت افزار های بهتر این قیمت افزایش پیدا خواهد کرد. شایان به ذکر است که لپ تاپ Z Canvas مدت ها پیش توسط کمپانی VAIO رونمایی و معرفی شده بودند. در زیر می توانید مشخصات سخت افزاری و همچنین اطلاعات منتشر شده از لپ تاپ های سری Z کمپانی VAIO را مشاهده کنید.

  • Thickness of 16.8mm
  • Weight of 1.34kg
  • Touch Screen Flip Display of 13.3 inches
  • Webcam of 8-megapixels with CMOS sensor
  • Windows 8.1 Pro operating system
  • Intel Core i5 or i7
  • Intel HD Graphics
  • ۸GB or 16GB RAM
  • Internal memory of 256GB or 512GB SSD
  • Connectivity of Wi-Fi a / b / g / n, HDMI, SD card reader, NFC, Bluetooth 4.0 Micro-USB
  • Battery up to 15.5 hours

همچنین آقای Yoshimi Ota، مدیر ارشد کمپانی ذکر شده، به تازگی با وال استریت ژورنال مصاحبه ای داشته است. ایشان در این مصاحبه اعلام کرده است که در آینده نه چندان دور کمپانی VAIO قصد دارد لپ تاپ های باریک و سبکترین را طراحی و تولید کند و سپس به فروش برساند. همچنین در این لپ تاپ ها به صورت پیش فرض از سلولار (شبکه دیتای سیم کارت های تلفن های همراه) استفاده کرده ایم.

http://o.aolcdn.com/dims-global/dims3/GLOB/resize/600x400/http://www.blogcdn.com/slideshows/images/slides/334/735/1/S3347351/slug/l/vaiozp2160202mat800-1.jpg

آقای Yoshimi Ota در ادامه اضافه کرد که فعالیت کمپانی VAIO مختص به لپ تاپ ها نخواهد بود و این کمپانی در برنامه ریزی های خود قصد دارد در زمینه ابزارهای پوشیندی و ماشین های اتوماسیون اداره ای که دارای هوش منصوعی هستند، فعالیت کند. علاوه بر این ها، کمپانی VAIO قصد دارد خط تولید جدیدی را در زمینه تولید ربات ها احداث کند و ربات های اختصاصی جدیدی را طراحی و تولید کند. کارخانه های کمپانی وایو هم اکنون در حال ساخت خط تولید ربات سازی هستند. طبق اطلاعات منتشر شده گویا کمپانی بزرگ VAIO قصد بازگشت به بازار دنیای تکنولوژی را دارد و با طراحی و تولید ربات ها و ماشین های اتوماسیون اداره ای قدرت از دست رفته خود را بازگرداند.

دیدگاه شما در رابطه با کمپانی وایو و لپ تاپ های سری Z چیست؟ آیا کمپانی وایو می تواند دوباره به دوران اوج خود باز گردد؟ دیدگاه های شخصی خود را در همین پست با ما در میان بگذارید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید