زمان عرضه ی MIUI 7 رسما اعلام شد | تم های پیش فرض را این جا ببینید - تکفارس 
زمان عرضه ی MIUI 7 رسما اعلام شد | تم های پیش فرض را این جا ببینید - تکفارس 

زمان عرضه ی MIUI 7 رسما اعلام شد | تم های پیش فرض را این جا ببینید

امیرحسین
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 16:10
زمان عرضه ی MIUI 7 رسما اعلام شد | تم های پیش فرض را این جا ببینید - تکفارس 

Hugo Barra و تیم MIUI در مراحل پایانی ساخت MIUI 7 هستند و مهم ترین ویژگی های این سیستم عامل مبتی بر اندروید و همین طور زمان عرضه ی آنها توسط شرکت های سازنده اعلام شد , هنچنین توسعه دهندگان به همراه موارد ذکر شده است از دستگاه های مورد پشتیبانی این سیستم عامل پرده برداری کردند .

عرضه ی جهانی MI UI 7 هفته ی آینده آغاز خواهد شد که به احتمال زیاد روز بیست و چهارم آگوست روز مورد انتظار دارندگان دستگاه های شرکت چینی شیائومی خواهد بود . این سیستم عامل تمامی اسمارت فون های موجود در بازار شرکت شیائومی را پشتیبانی خواهد کرد , هم چنین سازنده گان اعلام کردند که قدیمی ترین دستگاهی که مورد پشتیبانی MI UI 7 خواهد بود دستگاه Redmi 1S است و تمامی دستگاه های پیش از مورد پشتیبانی نسخه ی جدید این سیستم عامل نیستند .

همچنین این شرکت اسمارت فون های مورد پشتیبانی این سیستم عامل را در تصویری مشخص کرد .

Capture

علاوه بر تمام این داستان ها , ویژگی های جذابی به نسخه ی جدید اضافه شده است مانند بزرگ تر شدن متون XXL  و همچنین سوئیچ خود کار به حالت DND و البته سیستم عامل MI UI 7 تم های خاص خود را نیز خواهد داشت .

همچنین شما می توانید تمامی تم های پیش فرض سیستم عامل جدید شرکت چینی شیائومی یعنی MI UI 7 را مشاهده می کنید و می توانید با کلیک کردن بر روی آنها , اندازه ی اصلی آن ها را نیز مشاهده کنید .

Capture7 Capture8 Capture6 Capture4 Capture3 Capture2 Capture1

منبع

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید