احتمال دارد Lenovo Vibe S1 نخستین اسمارت فون دنیا باشد که دو دوربین جلو خواهد داشت - تکفارس 
احتمال دارد Lenovo Vibe S1 نخستین اسمارت فون دنیا باشد که دو دوربین جلو خواهد داشت - تکفارس 

احتمال دارد Lenovo Vibe S1 نخستین اسمارت فون دنیا باشد که دو دوربین جلو خواهد داشت

امیرحسین
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 19:42
احتمال دارد Lenovo Vibe S1 نخستین اسمارت فون دنیا باشد که دو دوربین جلو خواهد داشت - تکفارس 

اگر قدری به عقب برگردیم و به فبرییه ی گذشته نگاه بیاندازیم و می بینیم چند بار شایعاتی از Lenovo Vibe S1 منتشر شده است و تعدادی از آنها را ما هم منتشر کردیم . اما حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده است که بسیاری از دانسته های قبلی ما را به چالش می کشد . بر اساس اطلاعات منتشر شده است @ up leaks گفته می شود که این اسمارت فون قرار است با دو دوربین جلو عرضه خواهد شد که گفته می شود کیفیت تصاویر سلفی را به حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد . اگر بخواهیم آن را به چیزی تشبیه کنیم بهترین انتخاب چشم انسان خواهد بود زیرا این دو دوربین کاملا با یکدیگر هماهنگ خواهند بود .

اگر شما عکسی را که TENAA امروز منتشر کرده بود ر بررسی کنید به وضوح متوجه ی یک شی اضافه بر خروجی صدای اسمارت فون را مشاهده می کنید . که پیش از این ما بر داشت می کردیم که آن یک سنسور ساده خواهد بود اما این تنها خطای دید ما بود زیرا این روش بسیار خوب برای پنهان کردن دوربین دوم می باشد .
برای نمایش تصاویر در اندازه ی اصلی کلیک کنید .

بر اساس اطلاعات TENAA اسمارت فون Vibe S1 یک دوربین جلوی پنج مگا پیکسلی خواهد داشت و این تمام ماجرا نیست زیرا هر دو دوربین پنج مگا پیکسلی خواهند بود .

پیش از این اطلاعاتی راجع به Lenovo Vibe S1 داشتیم که نشان از یک صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD با یک پردازنده ی ۱.۷ گیگا هرتزی هشت هسته ای ( احتمالا تراشه ی Snapdragon 615 ) خواهد داشت .

Lenovo Vibe S1 یک رم دو گیگا بایتی خواهد داشت و شانزده گیگا بایت حافظه ی داخلی نیز داراست . که با میکرو اس دی قابل ارتقا است . این دستگاه ۱۴۳ میلی متر طول , ۷۰.۸ عرض و ۷.۸۵ ضخامت خواهد داشت و ۱۳۰ گرم نیز وزن آن است . این اسمارت فون ۲۴۲۰ میلی آمپر نیز برای باتری خود دارد . Lenovo Vibe S1 قرار است در به اندازه ی یک پالت کامل رنگ بندی خواهد داشت , این دستگاه در رنگ های بنفش , آبی , صورتی به همراه رنگ های سنتی سیاه سفید موجود می باشد .

نظر شما چیست ؟ آیا لنوو می تواند با این دستگاه با سایر سازنده گان قدرتمند این صنعت رقابت کند ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید