بسیاری از منابع نزدیک به اپل: معرفی iPad Pro در پاییز امسال تایید می‌شود - تکفارس 
بسیاری از منابع نزدیک به اپل: معرفی iPad Pro در پاییز امسال تایید می‌شود - تکفارس 

بسیاری از منابع نزدیک به اپل: معرفی iPad Pro در پاییز امسال تایید می‌شود

مسعود مقدم
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - 00:54
بسیاری از منابع نزدیک به اپل: معرفی iPad Pro در پاییز امسال تایید می‌شود - تکفارس 

اگر شما یکی از افرادی هستید که فکر می کنید امسال اپل خانواده ی جدیدی به آیپد هایش اضافه نخواهد کرد، شاید بهتر باشد که در تصمیم گیری خود تجدید نظر کنید.

iPad Pro به احتمال بسیار زیاد در ماه های سپتامبر یا اکتبر رونمایی خواهد شد و انتظار می رود بر طبق شایعاتی که منبع KGI Securities و آقای Ming Chi-Kuo آن را تایید کرده اند، این آیپد از قابلیت فورس تاچ پشتیبانی کند و علاوه بر آن، اپل برای اولین بار سراغ قلم های هوشمند خواهد رفت.

Ming Chi-Kuo یکی از افرادی هستند که پیش تر نیز اخبار جنجالی ای در رابطه با دستگاه های اپل که معرفی نشده بودند گفته بود و حال او علاوه بر اطلاعاتی که در بالا ارائه دادیم، در رابطه با آیفون های بعدی اعتقاد دارد که سخت افزار قوی تری در کار می باشد و هم چنین یک مدل جدید از آیفون های طلایی معرفی خواهد شد که قیمت های نجومی ای ندارد و با قیمت مشابه بقیه ی رنگ ها به فروش خواهد رسید.

وی هم چنین گفته است که آیپد پرو دارای صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی خواهد بود و قابلیت فورس تاچ در نمایشگری با این اندازه، بسیار کارآمد ظاهر خواهد شد.

اما در رابطه با قلم های هوشمند اپل؛ گفته شده است که این قلم ها در تبلت های بزرگ اپل استفاده خواهد شد و منتظر استفاده از آن ها در فبلت های اپل نباشید. هم چنین KGI Securities گمان می کند که این قلم ها کم تر از یک میلیون خریدار خواهند داشت و آن ها را پر طرفدار نمی داند.

اما در شایعاتی دیگر اعلام شده است که باید منتظر این تبلت عظیم الجسه در ماه نوامبر باشیم و iPad Pro یا iPad Plus، دارای پردازنده ی Apple A9، ۲ گیگابایت رم، دوربین iSight، تاچ آی دی و چهار عدد اسپیکر می باشد.

در کنار این اطلاعات انتظار می رود این تبلت با سیستم عامل جدید رونمایی شود که تلفیقی از iOS 9 و OS X باشد، بدین دلیل که این تبلت با این اندازه ی صفحه نمایش، می تواند جایگزین برخی از لپ تاپ ها نیز باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.