LG عرضه نشدن Note 5 در اروپا را به تمسخر گرفته است - تکفارس 
LG عرضه نشدن Note 5 در اروپا را به تمسخر گرفته است - تکفارس 

LG عرضه نشدن Note 5 در اروپا را به تمسخر گرفته است

مسعود مقدم
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - 03:04
LG عرضه نشدن Note 5 در اروپا را به تمسخر گرفته است - تکفارس 

همانطور که در هفته ی گذشته شاهد بودیم، شرکت سامسونگ قصد ندارد تا فبلت های جدیدیش را در بخش های بسیار زیادی از اروپا عرضه کند ( حداقل تا سال ۲۰۱۶ ) و شاید این یک شوک برای کاربران انگلیسی و … که واقعا منتظر این فبلت ها بودند محسوب شود.

اما توئیتر بخش اردن شرکت LG، تصمیم گرفته است تا یک عکس را منتشر کند که در آن یک LG G4 با برنامه ی تقویم به تصویر کشیده شده است و در آن روز ۲۱ آگوست ( تاریخ عرضه ی Note 5 و S6 Edge Plus ) علامت گذاری شده است. هم چنین در کنار این تصویر عبارت ” To everyone that marked a note on their calendar. Sorry. We’d never do that to you. #G4 TheWorld ” به چشم می خورد که به معنای ” اگر این تاریخ را در تقویم های خود علامت زده اید … متاسفیم؛ ما به عنوان LG هرگز چنین کاری را با کاربران خود نخواهیم کرد “.

lg-a

 

این اولین باری نیست که شرکت LG در توئیتر خود سامسونگ را به تمسخر می گیرد و در زمان معرفی نوت ۳ نیز چنین درگیری های لفظی ای بین این دو رد و بدل شده بود.

این شرکت امیدوار است که کاربرانی که این تصویر را دیده اند و در اروپا قصد خرید یکی از دو فبلت جدید سامسونگ را داشتند، LG G4 را برگزینند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید