اطلاعات جدیدی از Lenovo ZUK Z1 منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از Lenovo ZUK Z1 منتشر شد - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از Lenovo ZUK Z1 منتشر شد

امیرحسین
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - 14:24
اطلاعات جدیدی از Lenovo ZUK Z1 منتشر شد - تکفارس 

شرکت ZUK که اوایل سال جاری توسط لنوو معرفی شد, اولین دستگاه خود یعنی ZUK Z1 را معرفی کرده است. یک دستگاه ۵.۵ اینچی مقرون به صرفه که تنها حدود ۲۵۰ یورو قیمت گذاری شده است, Z1 پیش از این در انحصار کشور چین بود, اما ZUK تصمیم گرفته است تا این دستگاه را به صورت جهانی معرفی کند.

با توجه به بیانیه ی رسمی شرکت ZUK – دستگاه Z1 آماده ی عرضه در بازار جهانی است, اما سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی آن به سیستم عامل Cyanogen 12.1 تغییر داده خواهد شد, اما همچنان این سیستم عامل مبتنی بر اندروید آبنبات چوبی خواهد بود.

ZUK Z1 یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با تراکم پیکسلی ۱۰۸۰p خواهد داشت, همچنین این دستگاه تراشه ی Snapdragon 801 را به همراه ۳ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی, دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی مخصوص تساویر سلفی, ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی, اتصال به LTE, اسکنر اثر انگشت و یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری به همراه پورت USB-C از دیگر مشخصات این اسمارت فون می باشند.

ZUK همچنین اعلام کرد با Cyanogen به توافق رسیده است و قرار این دستگاه در خارج از چین نیز از سیستم عامل Cyanogen استفاده کند, ضمن اینکه این اسمارت فون فردا به صورت رسمی برای عرضه در بازار جهانی معرفی خواهد شد.
با تک فارس همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.