استفاده از باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری در اسمارت فون Galaxy Note 5 Active - تکفارس 
استفاده از باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری در اسمارت فون Galaxy Note 5 Active - تکفارس 

استفاده از باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری در اسمارت فون Galaxy Note 5 Active

حسین توحیدلو
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - 21:29
استفاده از باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری در اسمارت فون Galaxy Note 5 Active - تکفارس 

کمپانی بزرگ سامسونگ در جدیدترین پرچمدار خود یعنی اسمارت فون گلکسی نوت ۵ از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که انتظار استفاده از این باتری را در این گوشی هوشمند نداشتیم. به تازگی شایعاتی مبنی بر اینکه کمپانی بزرگ سامسونگ قصد دارد نسخه جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۵ با باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی و وارد بازار کند. در این خبر ذکر شده است که این کمپانی بزرگ پردازنده و صفحه نمایش را نیز برای مصرف کمتر باتری، بهینه کرده است و به همین دلیل شاهد شارژدهی زیاد این گوشی هوشمند خواهیم بود. بنا به اطلاعات منتشر شده، این مدل جدید Galaxy Note 5 Active نام دارد. در ادامه همراه ما باشید.

خوشبختانه این شایعه منتشر شده گویا یک خبر صحیح می باشد و صحت دارد چرا که خبر دیگری در این زمینه نیز منتشر شده است که طبق این خبر، در ماه آبان کمپانی سامسونگ اسمارت فونی با نام گلکسی نوت ۵ اکتیو توسط اپراتور AT&T آمریکا به همراه باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی را وارد بازار خواهد کرد. همچنین در این خبر ذکر شده است که این گوشی گواهینامه‌ ضد آب IP68 را کسب کرده است و در مقابل آب و گرد و غبار مقاومت می کند. اسمارت فون گلکسی نوت ۵ اکتیو در روز ۸ نوامبر سال میلادی جاری به صورت رسمی وارد بازار خواهد شد. گویا کمپانی سامسونگ برای تعطیلات پایان سال برنامه ریزی می کند.

مهمترین دلیلی که باعث می شود این شایعه به یک خبر صحیح تبدیل شود، این است که در گذشته کمپانی سامسونگ همین کار را برای اسمارت فون گلکسی اس ۶ انجام داد و اسمارت فون گلکسی اس ۶ اکتیو را با باتری قدرتمندتری وارد بازار کرد. اسمارت فون گلکسی اس ۶ اکتیو توانسته امتیازهایی خوبی را در تست های باتری خود بدست بیاورد و ممکن است همین داستان برای اسمارت فون گلکسی نوت ۵ اکتیو نیز تکرار شود. البته نگفته نماند که بیشتر این تست ها بر روی مقاومت بدنه، پرتاب و ضد آب بودن دستگاه به جای طراحی شیشه ای تمرکز داشتند. کمپانی کره ای سامسونگ در تلفن هوشمند گلکسی اس ۶ اکتیو از یک باتری بزرگتر اما در همان بدنه قرار داده بود و شاهد افزایش شارژدهی گوشی بودیم. به همین دلیل انتظار می رود که سامسونگ همین داستان را برای گوشی هوشمند گلکسی نوت ۵ اکتیو نیز تکرار کند.

دیدگاه شما در خصوص اسمارت فون سامسونگ Galaxy Note 5 Active چیست؟ آیا میزان فروش این گوشی بیش از سامسونگ گلکسی نوت ۵ خواهد بود؟ دیدگاه خود را در همین پست به اشتراک بگذارید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.