اطلاعاتی از Sony SmartBand 2 منتشر شد - تکفارس 
اطلاعاتی از Sony SmartBand 2 منتشر شد - تکفارس 

اطلاعاتی از Sony SmartBand 2 منتشر شد

امیرحسین
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - 21:45
اطلاعاتی از Sony SmartBand 2 منتشر شد - تکفارس 

سونی بالاخره نسل دوم دسبند های هوشمند خود را معرفی کرد, دسبند هوشمندی که به Smart Band 2 معروف است, این گجت بر اساس مد روز طراحی شده است و همان گونه که انتظار دارید, خواهد بود.

یکی از ویژگی های برجسته ی گجت پوشیدنی “advanced heart rate tracking” یا کنترل کننده ی پیشرفته ی ضربان قلب است, که طبق گفته ی سازندگان توانایی این را دارد تا وضعیت کلی بدن و حتی سطح استرس را نیز نمایش دهد, این گجت همچنین می تواند به عنوان یک دفترچه ی یاداشت نیز عمل کند و قرار های شما را به یادتان بیاورد. به عنوان مثال Sony Smart Band 2 در زمان مناسب شروع به ارتعاش می کند و همچنین چراغ های LED آن نیز روشن و خواموش می شود.

همچنین این گجت قابلیت کنترل دستگاه های پخش موسیقی که به آنها متصل شده است را دارد, زمانی که شما بیش از ۱۰ متر از این گجت فاصله بگیرید, دسبند به شما هشدار خواهد داد.
بر اساس ادعا های سونی شما با یک بار شارژ می توانید تا دو روز از Sony Smart Band 2 استفاده کنید بدون آنکه مشکل شارژ پیدا کنید.

دسبند هوشمند جدید سونی از اسمارت فون های دارای اندروید ۴.۴ و یا iOS 8.2 پشتیبانی خواهد کرد, شما قادر خواهید بود این گجت پوشیدنی را در ماه سبتامبر سال جاری خریداری کنید, لازم به ذکر است که این گجت برای شما ۱۱۹ یورو خرج در بر خواهد داشت .

با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.