Huawei Honor 7i در چین معرفی شد - تکفارس 
Huawei Honor 7i در چین معرفی شد - تکفارس 

Huawei Honor 7i در چین معرفی شد

مسعود مقدم
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - 01:52
Huawei Honor 7i در چین معرفی شد - تکفارس 

شرکت هوآوی به صورت رسمی گوشی Honor 7i را معرفی کرد. یکی از مهم ترین قابلیت های این گوشی این است که دوربین آن می تواند به صورت چرخشی بر عکس شده و برای تصاویر سلفی آماده شود، دقیقا همان گونه که در تصویر پایین می بینید که همچین خلاقیتی از این شرکت بعید می باشد. حتما تا به حال متوجه شده اید که دوربین های سفلی در گوشی ها، از کیفیت پایین تری نسبت به دوربین های عقب برخوردار هستند؛ این نو آوری هوآوی به کاربران Honor 7i اجازه می دهد تا تصاویر سلفی با کیفیت تری را ثبت نمایند.

gsmarena_001 (22)

 

دوربین این اسمارت فون ۱۳ مگاپیکسلی می باشد که متقابلا تصاویر سلفی را نیز با همین کیفیت ثبت می کند. سنسور این دوربین نیز ساخت کمپانی سونیست که یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه به شمار می آید.

این گوشی هم چنین اولین اسمارت فونیست که سنسور اثر انگشت آن در سمت چپ گوشی قرار دارد و هوآوی ادعا می کند که این سنسور، کوچکترین حسگر اثر انگشتیست که تا کنون ساخته شده است. این سنسور علاوه بر اینکه برای باز کردن قفل گوشی به کار می آید، می تواند با دریافت لمس تصاویر شما را نیز ثبت نماید.

انصافا Honor 7i یکی از خوش ساخت ترین گوشی های هوآوی به نظر می آید که قاب فریم آن فلزی بوده و در پشت آن از شیشه استفاده شده است. هم چنین این اسمارت فون دارای یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی Full HD، ۳ گیگابایت رم در کنار Snapdragon 616، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایت بوده که نسخه ی دیگر آن دارای ۲ گیگابایت رم و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.