نینتندو قیمت ۲DS را به ۱۰۰ دلار کاهش داد - تکفارس 
نینتندو قیمت ۲DS را به ۱۰۰ دلار کاهش داد - تکفارس 

نینتندو قیمت ۲DS را به ۱۰۰ دلار کاهش داد

مسعود مقدم
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - 03:23
نینتندو قیمت ۲DS را به ۱۰۰ دلار کاهش داد - تکفارس 

اگر هنوز هم کسانی هستند که قصد خرید یک Nintendo 2DS را داشتند، امیدواریم که شب گذشته این کار را نکرده باشید، چرا که امروز نینتندو قیمت مدل دو صفحه ای آن را ۱۰۰ دلار تعیین کرده است. همانطور که گفتیم این مدل پلاستیکی، دارای دو صفحه نمایش می باشد در کنار یک پد آنالوگ، چهار دکمه ی فیزیکی و یک قلم هوشمند به عرضه می رسد.

ناگفته نماند که ۲DS تعداد بسیار زیادی از بازی های DS و ۳DS را نیز اجرا می کند و مدل های جدید صد دلاری با یک بازی Mario Kart 7 به صورت رایگان در پک دستگاه به فروش می رسند.

۲DS در اکتبر ۲۰۱۳ به صورت رسمی رونمایی و عرضه شد و این دستگاه تنها ۲.۱ میلیون واحد فروش داشت که رقم نا امید کننده ای برای این شرکت محسوب می شود. در واقع این کنسول ( همانطور که از نامش پیداست ) برای افرادی طراحی شده است که بیشتر به بازی های دو بعدی علاقه دارند و اشتیاق چندانی به انجام بازی های سه بعدی ندارند.

کنسول های شرکت نینتندو همواره از محبوبیت کمتری نسبت به کنسول های بازی سونی و مایکروسافت برخوردار بودند و در سال ۲۰۱۴، همزمان با معرفی کنسول های نسل هشتمی، این شرکت دستگاه جدیدی را معرفی نکرد. چند ماه پیش نیز بعد از فوت رئیس اصلی این شرکت که خالق عناوین خاطره انگیز Super Mario و غیره بود، اوضاع برای این شرکت بدتر شد و انتظار می رود که آن ها تمام تمرکز خود را برای طراحی کنسول بعدیشان به بهترین نحو جمع کرده باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.