Galaxy S6 Edge Plus دو سیم کارته با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار تایید شد - تکفارس 
Galaxy S6 Edge Plus دو سیم کارته با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار تایید شد - تکفارس 

Galaxy S6 Edge Plus دو سیم کارته با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار تایید شد

مسعود مقدم
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - 04:12
Galaxy S6 Edge Plus دو سیم کارته با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار تایید شد - تکفارس 

سامسونگ در کنفرانس UNPACKED اخیر خود تنها به معرفی Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus به همراه قیمت و مشخصات آن ها بسنده کرد و شاید فراموش کرده بود تا چیز هایی را نیز به صورت رسمی اعلام کند. اما حالا به صورت رسمی اعلام شده است که این دو فبلت، نسخه ی دو سیم کارته خواهند داشت اما در حال حاضر تنها قیمت فبلت لبه دار مشخص شده است.

اخباری شنیده می شود مبنی بر اینکه پیش فروش نوت ۵ دو سیم کارته از فیلیپین آغاز خواهد شد و خبر ناامید کننده نیز این است که نسخه های دو سیم کارته ی این فبلت ها هم دارای مدل های ۱۲۸ گیگابایتی نخواهند بود.

اما پیش فروش نسخه ی دو سیم کارته ی Galaxy S6 Edge Plus از طریق فروشگاه eBay انجام خواهد شد و آن ها قیمت این فبلت را ۹۹۹.۹۹ دلار اعلام کرده اند.

تمام مشخصات فنی و ابعاد دستگاه ها با یکدیگر مشابه اند و باز هم تکرار می کنیم که هیچ گونه راهی برای استفاده از micro SD وجود ندارد و شما مجبورید که به حافظه ی داخلی حداکثر ۶۴ گیگابایت بسنده کنید.

در حال حاضر این مدل ها در فروشگاه های محدودی به فروش می رسند اما طبق سنت سامسونگ و تجربه های پیشین، این نسخه ها به زودی در تمام مارکت های رسمی به فروش خواهند رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.