احتمال دارد تا Moto X Play با نام دیگری در ایالات متحده به عرضه شود - تکفارس 
احتمال دارد تا Moto X Play با نام دیگری در ایالات متحده به عرضه شود - تکفارس 

احتمال دارد تا Moto X Play با نام دیگری در ایالات متحده به عرضه شود

امیرحسین
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - 00:41
احتمال دارد تا Moto X Play با نام دیگری در ایالات متحده به عرضه شود - تکفارس 

بسیاری از مردم از اینکه قرار نیست تا Moto X Play در ایالات متحده عرضه شود, ناراحت بودند. اما این کار شرکت لنوو (لنوو مالکیت موتورولا را در اختیار دارد), به این معنا نیست که ساکنین ایالات متحده نمی توانند این اسمارت فون را خریداری کنند, به نظر می رسد این نوعی بازی تبلیغاتی از سوی شرکت مذکور بود, زیرا به نظر می رسد که قرار این دستگاه با نام دیگری قدم به سرزمین برج ها بذارد.

اگر شما کمی گیج شدید باید بگوییم که قرار است خرده فروشی Verizon اسمارت فون Moto X Play را با نام Droid Maxx 2 عرضه کند, شاید از کلمه ی Maxx اینگونه برداشت کرد که موتورولا قصد دارد تا باتری قدرتمند این اسمارت فون را به رخ دیگر شرکت ها بکشد, البته این تنها حدس و گمانی بود که توسط خبرگزاری های معتبر دنیا مطرح شد.

خرده فروشی Verizon در کنار Droid Maxx 2 (یا همان Moto X Play ) اعلام کرد که قصد دارد تا Droid Turbo 2 را نیز تا پایان امسال معرفی کند, که این اسمارت فون نیز می تواند همان Moto X Style باشد که قرار است تا با نام دیگری عرضه شود.

این اطلاعات توسط شخصی هنگ کنگی مطرح شد که پیش از این نیز اطلاعاتی از موتورولا را لو داده بود, بنابراین می توان بر صحت اخبار صحه گذاشت و آن را تایید کرد.
<span title=”Thus, while you should take all of it with a grain of salt, there is a chance, however small, for this to be real.

پس اگر ساکن ایالات متحده هستید به زودی قادر خواهید بود تا Moto X Play را به زودی تهیه کنید, که این خبر خوبی برای افرادی است که مایل به خرید این اسمارت فون هستند, اما خبر بد اینجاست که در صورت صحت این اخبار این اسمارت فون تنها در انحصار Verizon خواهد بود.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.