پیش فروش iPhone 6s از ۱۱ سپتامبر آغاز می شود - تکفارس 
پیش فروش iPhone 6s از ۱۱ سپتامبر آغاز می شود - تکفارس 

پیش فروش iPhone 6s از ۱۱ سپتامبر آغاز می شود

امیرحسین
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - 14:28
پیش فروش iPhone 6s از ۱۱ سپتامبر آغاز می شود - تکفارس 

ما به سرعت به معرفی iPhone 6s و iPhone 6s Plus یعنی ۱۸ شهریور نزدیک می شویم, اپل چند سال گذشته نیز چنین رویدادی را برگزار کرده بود.

بنابراین, طبیعی است هرچه به این تاریخ نزدیک می شویم اخبار مربوط این دو اسمارت فون بیشتر شود, امروز تصویری منتشر شد, این تصویر که به زبان فرانسوی است, تاریخ آغاز پیش فروش iPhone 6s و iPhone 6s Plus را نشان می دهد و انتظار می رود صحت این تصویر نیز به زودی توسط اپل تایید شود.

 


این تصویر متعلق به یک خرده فروشی فرانسوی است که به کاربران خود اعلام کرده است که پیش فروش iPhone 6s و iPhone 6s Plus از روز یازدهم سپتامبر آغاز خواهد شد, روز اعلام شده مصادف با روز جمعه است و با توجه به سابقه ی شرکت ‌‌‌‌‌اپل, به احتمال زیاد این شرکت در روز های سه شنبه یا چهارشنبه مصادف با هشتم سپتامبر یا نهم سپتامبر این خبر را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

شایعاتی وجود دارد که آیفون های جدید شرکت اپل قرار است تا با دو گیگابایت رم داشته باشند و این دستگاه ها از چیپست A9 SoC بهره خواهند برد و ۱۲ مگاپیکسل دوربین اصلی نیز خواهند داشت, صفحه نمایش آنها تاچ اسکرین با ویژگی Force Touch خواهد بود, اما شایعه ی دیگری وجود دارد که آیفون های جدید تقریبا مشابه مدل های پیشین خود باشند.

منبع

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.