ساعت های هوشمند Swatch در راه هستند - تکفارس 
ساعت های هوشمند Swatch در راه هستند - تکفارس 

ساعت های هوشمند Swatch در راه هستند

حسین توحیدلو
۱ شهریور ۱۳۹۴ - 10:39
ساعت های هوشمند Swatch در راه هستند - تکفارس 

پس از رونمایی از اولین ساعت هوشمند، کاربران زیادی به سراغ اسمارت واچ ها رفتند و این ساعت ها در میان کاربران محبوب شد. کمپانی های سازنده تلفن هوشمند توسعه دهنگان اصلی این ساعت های هوشمند بودند و کمپانی هایی که قبلا در زمینه تولید ساعت فعالیت می کردند، همچنان نیز اسمارت واچ تولید نمی کنند. کمپانی بزرگ Swatch که یکی از محبوبترین کمپانی های سازنده ساعت های معمولی در دنیاست، گویا تصمیم گرفته که اولین ساعت هوشمند خود را وارد بازار کند. طبق خبرهای منتشر شده، این کمپانی قصد دارد سال آینده از اولین اسمارت واچ Swatch رونمایی کند. در ادامه همراه تکفارس باشید.

مدیر ارشد این کمپانی، آقای Nick Hayek در مصاحبه جدید خود با Tages-Anzeiger اعلام کرده است که سال آینده از اسمارت واچ Touch Zero Two (تقریبا نزدیک به تاریخ برگزاری المپیک Rio) به صورت رسمی رونمایی و معرفی کند. بر هیچ کس پوشیده نیست که تا سال آینده اسمارت واچ های زیادی توسط کمپانی های بزرگ دیگری معرفی خواهد شد و کمپانی سواچ نیز در این ساعت هوشمند از قابلیت NFC و درگاه پرداخت استفاده کرده است. در هر صورت می توان انتظار داشت که اسمارت واچ Touch Zero Two رقیب خوبی برای اسمارت واچ های کمپانی اپل و ساعت های هوشمند مبتی بر پایه اندروید محسوب شود. Hayek در این باره اعلام کرده است که کمپانی سواچ قصد ندارد یک کامپیوتر مچی وابسته به کمپانی های دیگر تولید کند و این ساعت هوشمند وابسته به کمپانی های بزرگ نخواهد بود. اگر در خاطرتان باشید کمپانی مایکروسافت پس از ترک سرویس MSN Direct، کمپانی Swatch خسارت زیادی از این ماجرا را به خود دید. همین ماجرا باعث شد که کمپانی Swatch دیگر به هیچ کمپانی دیگری اعتماد نکند و محصولات خود را وابسته به کمپانی های دیگر تولید نکند.

همچنین انتظار می رود که ساعت هوشمند Swatch ساده و متمرکز باشد و کاری بیشتر از اعلام یک زمان و ساعت را اعلام کند. هنوز بسیار بسیار زود است که درباره استراتژی و قابلیت های این ساعت هوشمند اطلاعاتی را بدانیم اما طبق آمارها و بررسی های انجام شده (بر پایه حدس) کمپانی بزرگ Swatch با چنین استراتژی این نمی تواند موفق شود. البته شنیدن خبر اینکه کمپانی Swatch در زمینه تولید ساعت های هوشمند موفق شده است، خبر بسیار خوبی محسوب می شود.

شایان به ذکر است که ساعت هوشمند کمپانی سواچ بنا به اطلاعات منتشر شده، در رنگ های مختلف عرضه خواهد شد. بدنه این ساعت هوشمند از جنس پلاستیک می باشد و این ساعت می تواند: قدم های شما را بشمارد، میزان کالری شما را بیابد و هنگامی که والیبال بازی می کنید اطلاعات مربوط به آن را بشمارد. همچنین بنا به اطلاعات منتشر شده، این ساعت هوشمند سال آینده در کشور Switzerland به صورت رسمی معرفی و وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه شما در رابطه با ساعت هوشمند کمپانی Swatch چیست؟ آیا این کمپانی می تواند با ساعت های هوشمند دیگری نظیر اپل و ساعت های هوشمند سیستم عامل اندروید رقابت کند؟ موفقیت این کمپانی را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه خود را در همین پست با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.