احتمال دارد Galaxy S7 با تراشه ی Snapdragon 820 عرضه شود - تکفارس 
احتمال دارد Galaxy S7 با تراشه ی Snapdragon 820 عرضه شود - تکفارس 

احتمال دارد Galaxy S7 با تراشه ی Snapdragon 820 عرضه شود

امیرحسین
۲ شهریور ۱۳۹۴ - 17:17
احتمال دارد Galaxy S7 با تراشه ی Snapdragon 820 عرضه شود - تکفارس 

هنوز پس لرزه های Galaxy S6 ادامه دارد و تنها چند روز از عرضه ی آن می گذرد, اما به نظر می رسد سامسونگ بیکار ننشسته و در حال ساخت پرچم دار آینده ی خود یعنی Galaxy S7 می باشد, گفته می شود به زودی و تا پایان تابستان سال جاری شرکت کره ای سامسونگ کار ساخت پرچم دار آینده ی خود را آغاز کند.

در این باره گزارشات منتشر است که سامسونگ قصد دارد که از دو تراشه استفاده کنید, از تراشه Exynos مخصوص شرکت سامسونگ و همچنین تراشه ی Snapdragon 820 شرکت کوالکام, البته هنوز نشریات معتبر دنیا در حال جمع آوری اطلاعات می باشند, به نقل از یک نشریه ی چاپ کره ی جنوبی, سامسونگ در آزمایش Snapdragon 820 بر روی Galaxy S7 بسیار دقیق عمل کرده است و قصد دارد تا مطمئن شود Snapdragon 820 از Snapdragon 810 بهتر عمل می کند.

علاوه بر این, احتمال می رود که سامسونگ قصد دارد Snapdragon 820 برای فروش در بازار داخلی استفاده کند و از تراشه Exynos برای محصولات داخلی استفاده کند, البته Snapdragon 820 باید از آزمایشات دقیق سامسونگ عبور کند.
همچنین مشخص نیست که چه دلیلی سامسونگ را بعد از شکست Snapdragon 810 به سمت تراشه های کوالکام کشانده است اما تنها چیزی که مشخص است زمان این معما را حل خواهد کرد.
برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.