Moto 360 در سوئد به نمایش گذاشته شد - تکفارس 
Moto 360 در سوئد به نمایش گذاشته شد - تکفارس 

Moto 360 در سوئد به نمایش گذاشته شد

امیرحسین
۲ شهریور ۱۳۹۴ - 21:16
Moto 360 در سوئد به نمایش گذاشته شد - تکفارس 

اسمارت واچ های شرکت لنوو به فروشگاه های آنلاین نزدیک می شوند, اعلام شده است Moto 360 در دو سایز عرضه خواهد شد, مدل اولی که One نام دارد ۴۶.۵ میلی متر طول دارد (که در اصل همین مدل فعلی است), اما مدل دوم لیست نشده است اما از آنجایی که ارزان تر است می توانیم بگوییم که نسبت به مدل One از سایز کوچکتری بر خوردار است.

مدل ۴۶.۵ میلی متری Moto 360 که One نام دارد و از روکشی از چرم زردآلو ساخته شده است, با قیمت ۳۸۰۰­SEK (واحد پول سوئد) معادل ۴۰۰ یورو, ۴۶۰ دلار به فروش خواهد رسید, مدل ارزان تر و البته کوچکتر که بند آن از استیل ساخته شده است, ۲۹۰۰SEK معادل ۳۵۰ دلار, ۳۰۵ یورو به قیمت گذاری شده است, قرار است تا در هشتم سپتامبر فروش آن آغاز شود, البته این اتفاق به ما می فهماند قرار است تا در IFA 2015 به صورت رسمی از آن رونمایی شود.

به نظر می رسد قیمت اسمارت واچ های موتورولا قدری کاهش یابد, زیرا تمامی محصولات دیجیتالی در کشور سوئد قدری گرانتر عرضه می شوند.

در صورتی که شما اطلاعی در مورد نسل دوم Moto 360 ندارید, باید گفت که این اسمارت واچ ظاهر خود را نسبت به مدل قبلی حفظ کرده است, باتری این ساعت هوشمند در مدل One نسبت به مدل قبلی افزایش یافته است و از ۳۲۰ به ۳۷۵ میلی آمپر رسیده است و مدل مرموز Moto 360 که کوچکتر است دارای باتری ۲۷۰ میلی آمپری است.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

منبع (به زبان سوئدی)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید